hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture

Snježana Dobrota ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Ina Reić Ercegović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (519 KB) str. 199-210 preuzimanja: 43* citiraj
APA 6th Edition
Dobrota, S. i Reić Ercegović, I. (2011). Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture. Školski vjesnik, 60 (2.), 199-210. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82183
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana i Ina Reić Ercegović. "Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture." Školski vjesnik, vol. 60, br. 2., 2011, str. 199-210. https://hrcak.srce.hr/82183. Citirano 27.11.2021.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana i Ina Reić Ercegović. "Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture." Školski vjesnik 60, br. 2. (2011): 199-210. https://hrcak.srce.hr/82183
Harvard
Dobrota, S., i Reić Ercegović, I. (2011). 'Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture', Školski vjesnik, 60(2.), str. 199-210. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82183 (Datum pristupa: 27.11.2021.)
Vancouver
Dobrota S, Reić Ercegović I. Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture. Školski vjesnik [Internet]. 2011 [pristupljeno 27.11.2021.];60(2.):199-210. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82183
IEEE
S. Dobrota i I. Reić Ercegović, "Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture", Školski vjesnik, vol.60, br. 2., str. 199-210, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82183. [Citirano: 27.11.2021.]

Sažetak
U radu se istražuju stavovi učenika trećih razreda osnovne škole prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Izabrane su dvije varijable, spol i vrsta škole (škola-vježbaonica i škola u kojoj glazbenu nastavu realizira razredni učitelj), te je istražen njihov utjecaj na učeničke stavove. Rezultati potvrđuju kako učenici imaju pozitivan stav prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Nadalje, učenice imaju pozitivniji stav prema Glazbenoj kulturi negoli učenici. Nije potvrđen utjecaj vrste škole na stavove prema Glazbenoj kulturi, niti prema glazbi općenito, iako je uočeno bolje poznavanje nastavnih sadržaja kod učenika iz škola-vježbaonica. S obzirom na uočene trendove opadanja interesa prema „školskoj glazbi“ i glazbenoj nastavi u dobi oko dvanaeste godine (Siebenaler, 2008.), autorice sugeriraju mogućnost provođenja sličnog istraživanja s učenicima viših razreda osnovne škole, te sa srednjoškolcima.

Ključne riječi
glazbena nastava; glazbene aktivnosti; glazbena kultura; stavovi učenika; vrsta škole

Hrčak ID: 82183

URI
https://hrcak.srce.hr/82183

[engleski]

Posjeta: 778 *