hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji

Marina Vučemil
Miljana Kovačević

Puni tekst: hrvatski, pdf (569 KB) str. 39-50 preuzimanja: 99* citiraj
APA 6th Edition
Vučemil, M. i Kovačević, M. (2010). Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji. Školski vjesnik, 59 (1.), 39-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82341
MLA 8th Edition
Vučemil, Marina i Miljana Kovačević. "Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji." Školski vjesnik, vol. 59, br. 1., 2010, str. 39-50. https://hrcak.srce.hr/82341. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Vučemil, Marina i Miljana Kovačević. "Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji." Školski vjesnik 59, br. 1. (2010): 39-50. https://hrcak.srce.hr/82341
Harvard
Vučemil, M., i Kovačević, M. (2010). 'Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji', Školski vjesnik, 59(1.), str. 39-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82341 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Vučemil M, Kovačević M. Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 25.10.2021.];59(1.):39-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82341
IEEE
M. Vučemil i M. Kovačević, "Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji", Školski vjesnik, vol.59, br. 1., str. 39-50, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82341. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
: Iako interes za darovite, talentirane i kreativne dolazi još iz starog vijeka i, kako se bliži našem vremenu, potiče sve više istraživanja i drugih oblika proučavanja ove problematike, ni do danas nema cjelovite teorije koja tumači karakteristike (ne)sretnika koji te osobine posjeduju. O broju definicija ovih pojmova da i ne govorimo. To baš i ne čudi u vremenu eksplozije ljudskih spoznaja općenito. S druge strane, moglo bi se reći da problematika darovitosti svojom složenošću prkosi i vremenu, i brzini širenja ljudskih znanja, i količini tih znanja… Začudna kakva jest, ipak uvijek iznova potiče na bavljenje njome, makar i u obliku sažimanja poznatih spoznaja i promišljanja o njihovu mjestu i mogućnostima njihove aplikacije na odgoj i obrazovanje, u privatnom i institucionaliziranom obliku, kao u slučaju ovoga rada.

Ključne riječi
interes za darovite, talentirane i kreativne u vremenskom kontinuitetu; oblici proučavanja darovitosti, talentiranosti i kreativnosti; odnosi darovitosti talentiranosti i kreativnosti u procesu širenja ljudske spoznaje, mjesto i uloga darovitih i kreativnih u procesu odgoja i obrazovanja

Hrčak ID: 82341

URI
https://hrcak.srce.hr/82341

[engleski]

Posjeta: 1.338 *