hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji

Marina Vučemil
Miljana Kovačević

Fulltext: croatian, pdf (569 KB) pages 39-50 downloads: 105* cite
APA 6th Edition
Vučemil, M. & Kovačević, M. (2010). Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji. Školski vjesnik, 59 (1.), 39-50. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/82341
MLA 8th Edition
Vučemil, Marina and Miljana Kovačević. "Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji." Školski vjesnik, vol. 59, no. 1., 2010, pp. 39-50. https://hrcak.srce.hr/82341. Accessed 28 Nov. 2021.
Chicago 17th Edition
Vučemil, Marina and Miljana Kovačević. "Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji." Školski vjesnik 59, no. 1. (2010): 39-50. https://hrcak.srce.hr/82341
Harvard
Vučemil, M., and Kovačević, M. (2010). 'Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji', Školski vjesnik, 59(1.), pp. 39-50. Available at: https://hrcak.srce.hr/82341 (Accessed 28 November 2021)
Vancouver
Vučemil M, Kovačević M. Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [cited 2021 November 28];59(1.):39-50. Available from: https://hrcak.srce.hr/82341
IEEE
M. Vučemil and M. Kovačević, "Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji", Školski vjesnik, vol.59, no. 1., pp. 39-50, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/82341. [Accessed: 28 November 2021]

Abstracts
: Iako interes za darovite, talentirane i kreativne dolazi još iz starog vijeka i, kako se bliži našem vremenu, potiče sve više istraživanja i drugih oblika proučavanja ove problematike, ni do danas nema cjelovite teorije koja tumači karakteristike (ne)sretnika koji te osobine posjeduju. O broju definicija ovih pojmova da i ne govorimo. To baš i ne čudi u vremenu eksplozije ljudskih spoznaja općenito. S druge strane, moglo bi se reći da problematika darovitosti svojom složenošću prkosi i vremenu, i brzini širenja ljudskih znanja, i količini tih znanja… Začudna kakva jest, ipak uvijek iznova potiče na bavljenje njome, makar i u obliku sažimanja poznatih spoznaja i promišljanja o njihovu mjestu i mogućnostima njihove aplikacije na odgoj i obrazovanje, u privatnom i institucionaliziranom obliku, kao u slučaju ovoga rada.

Keywords
interes za darovite, talentirane i kreativne u vremenskom kontinuitetu; oblici proučavanja darovitosti, talentiranosti i kreativnosti; odnosi darovitosti talentiranosti i kreativnosti u procesu širenja ljudske spoznaje, mjesto i uloga darovitih i kreativnih u procesu odgoja i obrazovanja

Hrčak ID: 82341

URI
https://hrcak.srce.hr/82341

[english]

Visits: 1.357 *