hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Uporaba računala u razrednoj nastavi

Maja Ružić Baf ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska
Mirjana Radetić Paić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 533-543 preuzimanja: 50* citiraj
APA 6th Edition
Ružić Baf, M. i Radetić Paić, M. (2010). Uporaba računala u razrednoj nastavi. Školski vjesnik, 59 (4.), 533-543. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82408
MLA 8th Edition
Ružić Baf, Maja i Mirjana Radetić Paić. "Uporaba računala u razrednoj nastavi." Školski vjesnik, vol. 59, br. 4., 2010, str. 533-543. https://hrcak.srce.hr/82408. Citirano 20.10.2021.
Chicago 17th Edition
Ružić Baf, Maja i Mirjana Radetić Paić. "Uporaba računala u razrednoj nastavi." Školski vjesnik 59, br. 4. (2010): 533-543. https://hrcak.srce.hr/82408
Harvard
Ružić Baf, M., i Radetić Paić, M. (2010). 'Uporaba računala u razrednoj nastavi', Školski vjesnik, 59(4.), str. 533-543. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82408 (Datum pristupa: 20.10.2021.)
Vancouver
Ružić Baf M, Radetić Paić M. Uporaba računala u razrednoj nastavi. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 20.10.2021.];59(4.):533-543. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82408
IEEE
M. Ružić Baf i M. Radetić Paić, "Uporaba računala u razrednoj nastavi", Školski vjesnik, vol.59, br. 4., str. 533-543, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82408. [Citirano: 20.10.2021.]

Sažetak
Računala su danas prisutna u svim osnovnim školama, no informacijska infrastruktura u mnogim je školama starija od tri godine, kao i većina softverskih paketa. U radu se polazi od teorijskog razmatranja upotrebe računala u kućanstvima i školama, prikazuje se važnost informatičke i informacijske pismenosti svih osoba koje su uključene u proces odgoja i obrazovanja (učitelj, učenik, roditelj), upotreba softverskih alata za obradu teksta, slike, tablično kalkuliranje, igranje offline i online računalnih igara, pretraživanje informacija na internetu te sve učestaliji posjeti društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Linkedina, You Tubea, My Spacea i Friendstera. U istraživačkom dijelu rada krenulo se od pretpostavke da ispitanici (učenici nižih razreda osnovne škole, N = 103) upotrebljavaju računalo u svrhu igranja edukativnih igara, upotrebe interneta, te da se služe računalom ergonomskim neprilagođenim njihovu uzrastu. Cilj istraživanja bio je odgovoriti na pitanje postoji li razlika u upotrebi računala među spolovima, u koje sve svrhe ispitanici upotrebljavaju računalo, koliko dnevno vremena provedu za njim te koje edukativne ili needukativne računalne igre najčešće igraju.

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; škola; učitelj; učenik; društvene mreže; računalne igre

Hrčak ID: 82408

URI
https://hrcak.srce.hr/82408

[engleski]

Posjeta: 1.282 *