hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Uporaba računala u razrednoj nastavi

Maja Ružić Baf ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska
Mirjana Radetić Paić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5256-724X ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (1 MB) pages 533-543 downloads: 60* cite
APA 6th Edition
Ružić Baf, M. & Radetić Paić, M. (2010). Uporaba računala u razrednoj nastavi. Školski vjesnik, 59 (4.), 533-543. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/82408
MLA 8th Edition
Ružić Baf, Maja and Mirjana Radetić Paić. "Uporaba računala u razrednoj nastavi." Školski vjesnik, vol. 59, no. 4., 2010, pp. 533-543. https://hrcak.srce.hr/82408. Accessed 5 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Ružić Baf, Maja and Mirjana Radetić Paić. "Uporaba računala u razrednoj nastavi." Školski vjesnik 59, no. 4. (2010): 533-543. https://hrcak.srce.hr/82408
Harvard
Ružić Baf, M., and Radetić Paić, M. (2010). 'Uporaba računala u razrednoj nastavi', Školski vjesnik, 59(4.), pp. 533-543. Available at: https://hrcak.srce.hr/82408 (Accessed 05 December 2021)
Vancouver
Ružić Baf M, Radetić Paić M. Uporaba računala u razrednoj nastavi. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [cited 2021 December 05];59(4.):533-543. Available from: https://hrcak.srce.hr/82408
IEEE
M. Ružić Baf and M. Radetić Paić, "Uporaba računala u razrednoj nastavi", Školski vjesnik, vol.59, no. 4., pp. 533-543, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/82408. [Accessed: 05 December 2021]

Abstracts
Računala su danas prisutna u svim osnovnim školama, no informacijska infrastruktura u mnogim je školama starija od tri godine, kao i većina softverskih paketa. U radu se polazi od teorijskog razmatranja upotrebe računala u kućanstvima i školama, prikazuje se važnost informatičke i informacijske pismenosti svih osoba koje su uključene u proces odgoja i obrazovanja (učitelj, učenik, roditelj), upotreba softverskih alata za obradu teksta, slike, tablično kalkuliranje, igranje offline i online računalnih igara, pretraživanje informacija na internetu te sve učestaliji posjeti društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Linkedina, You Tubea, My Spacea i Friendstera. U istraživačkom dijelu rada krenulo se od pretpostavke da ispitanici (učenici nižih razreda osnovne škole, N = 103) upotrebljavaju računalo u svrhu igranja edukativnih igara, upotrebe interneta, te da se služe računalom ergonomskim neprilagođenim njihovu uzrastu. Cilj istraživanja bio je odgovoriti na pitanje postoji li razlika u upotrebi računala među spolovima, u koje sve svrhe ispitanici upotrebljavaju računalo, koliko dnevno vremena provedu za njim te koje edukativne ili needukativne računalne igre najčešće igraju.

Keywords
informacijska i komunikacijska tehnologija; škola; učitelj; učenik; društvene mreže; računalne igre

Hrčak ID: 82408

URI
https://hrcak.srce.hr/82408

[english]

Visits: 1.311 *