hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje

Aleksandra Đurić

Puni tekst: hrvatski, pdf (72 KB) str. 103-109 preuzimanja: 2.777* citiraj
APA 6th Edition
Đurić, A. (2009). Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje. Povijest u nastavi, VII (14 (2)), 103-109. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82527
MLA 8th Edition
Đurić, Aleksandra. "Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje." Povijest u nastavi, vol. VII, br. 14 (2), 2009, str. 103-109. https://hrcak.srce.hr/82527. Citirano 25.07.2021.
Chicago 17th Edition
Đurić, Aleksandra. "Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje." Povijest u nastavi VII, br. 14 (2) (2009): 103-109. https://hrcak.srce.hr/82527
Harvard
Đurić, A. (2009). 'Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje', Povijest u nastavi, VII(14 (2)), str. 103-109. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82527 (Datum pristupa: 25.07.2021.)
Vancouver
Đurić A. Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje. Povijest u nastavi [Internet]. 2009 [pristupljeno 25.07.2021.];VII(14 (2)):103-109. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82527
IEEE
A. Đurić, "Praktični radovi na nastavi povijesti kao vid formiranja interesa za povijesne sadržaje", Povijest u nastavi, vol.VII, br. 14 (2), str. 103-109, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82527. [Citirano: 25.07.2021.]

Sažetak
Praktični radovi primjenjivi su u nastavi prirodoslovlja i tehničke kulture jer se proučavaju različiti oblici i manifestacije materije, ali su manje zastupljeni u nastavi društvene grupe predmeta. No, upravo će praktični radovi na nastavi povijesti omogućiti učenicima da osvijeste različite misaone operacije, razviju interes za izučavanje prošlosti i formiraju povijesno mišljenje. Učenik će se aktivno uključiti u povijesne
procese te će u kombinaciji praktičnih radova, simulacija i igrokaza bolje razumjeti prošlost svojih predaka i pokazati veći interes za povijesne sadržaje. Autorica smatra da praktični radovi trebaju postati sastavni dio procesa učenja na satovima povijesti jer će se apstraktni sadržaji bolje osvijestiti i spoznati. Takav pristup nastavi povijesti ne samo da će održati interes učenika i potaknuti one koji su taj interes usmjerili ka tehničkim znanostima, već će ohrabriti i učenike s posebnim potrebama u iznošenju vlastitog mišljenja kao i bolje razumijevanje nastavnih sadržaja. Ukoliko se povijesni sadržaji prezentiraju na navedeni način, učenici će bolje prihvatiti nastavne sadržaje te se aktivno uključiti u nastavne procese. U skladu s tim autorica je osmislila povijesnu radionicu u kojoj metoda praktičnih radova dolazi do izražaja te u kojoj se istovremeno željelo pokazati kako manuelna aktivnost i praktična metoda potvrdno odgovaraju na
zahtjeve ne samo obrazovanja već i odgoja.

Ključne riječi
nastavne metode; nastavni sat; metoda praktičnih radova; povijesna radionica

Hrčak ID: 82527

URI
https://hrcak.srce.hr/82527

Posjeta: 3.584 *