hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik

Branimir Mendeš ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (219 KB) str. 43-59 preuzimanja: 1.178* citiraj
APA 6th Edition
Mendeš, B. (2008). Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik. Školski vjesnik, 57 (1.-2.), 43-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82616
MLA 8th Edition
Mendeš, Branimir. "Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik." Školski vjesnik, vol. 57, br. 1.-2., 2008, str. 43-59. https://hrcak.srce.hr/82616. Citirano 18.10.2021.
Chicago 17th Edition
Mendeš, Branimir. "Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik." Školski vjesnik 57, br. 1.-2. (2008): 43-59. https://hrcak.srce.hr/82616
Harvard
Mendeš, B. (2008). 'Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik', Školski vjesnik, 57(1.-2.), str. 43-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82616 (Datum pristupa: 18.10.2021.)
Vancouver
Mendeš B. Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik. Školski vjesnik [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.10.2021.];57(1.-2.):43-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82616
IEEE
B. Mendeš, "Početnica hrvatskoga jezika – temeljni školski udžbenik", Školski vjesnik, vol.57, br. 1.-2., str. 43-59, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82616. [Citirano: 18.10.2021.]

Sažetak
U radu se razmatra karakter početnice hrvatskoga jezika kao temeljnoga školskog udžbenika za uvođenje učenika prvog razreda osnovne škole u početno čitanje i pisanje. Naglasak se stavlja na didaktičko - metodičku koncepciju početnice hrvatskoga jezika te se obrazlažu metodička rješenja početne nastave čitanja i pisanja (metodički pristup svladavanju početnoga čitanja i pisanja, redoslijed svladavanja slova, postupci obradbe slova, vrsta tiskanih slova i tehnika rukopisnih slova) koja su zastupljena u početnicama.

Ključne riječi
udžbenik; početnica; početna nastava čitanja i pisanja; prvi razred; metodička rješenja

Hrčak ID: 82616

URI
https://hrcak.srce.hr/82616

[engleski]

Posjeta: 2.079 *