hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske

Stjepan Kovačević ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (238 KB) str. 339-352 preuzimanja: 449* citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, S. (2008). Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske. Školski vjesnik, 57 (3. - 4.), 339-352. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82626
MLA 8th Edition
Kovačević, Stjepan. "Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske." Školski vjesnik, vol. 57, br. 3. - 4., 2008, str. 339-352. https://hrcak.srce.hr/82626. Citirano 18.10.2021.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Stjepan. "Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske." Školski vjesnik 57, br. 3. - 4. (2008): 339-352. https://hrcak.srce.hr/82626
Harvard
Kovačević, S. (2008). 'Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske', Školski vjesnik, 57(3. - 4.), str. 339-352. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82626 (Datum pristupa: 18.10.2021.)
Vancouver
Kovačević S. Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske. Školski vjesnik [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.10.2021.];57(3. - 4.):339-352. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82626
IEEE
S. Kovačević, "Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske", Školski vjesnik, vol.57, br. 3. - 4., str. 339-352, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82626. [Citirano: 18.10.2021.]

Sažetak
U ovom su radu komparativnim prikazom istaknute odgojno-obrazovne intencije tehničko-tehnologijskog područja u obveznom školstvu Hrvatske i Švedske. Iz analize kurikuluma i nastavnih planova i programa razvidno je kako obje zemlje teže ostvarenju (gotovo) istovjetnih ciljeva iz ovog područja. Međutim, za realizaciju predmeta tehničkotehnologijskog područja u Švedskoj je predviđen znatno veći broj nastavnih sati nego u Hrvatskoj. Ta činjenica navodi na razmišljanje i stavlja nas pred pitanje može li satnica koja se u nas prakticira biti dovoljna za ostvarivanje postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva i razvoj temeljnih kompetencija u spomenutom području, to prije što iz prakse dolaze jasne poruke da je satnica nedostatna.

Ključne riječi
obvezno školovanje; tehničko-tehnologijsko obrazovno područje; kurikulum; nastavni plan i program

Hrčak ID: 82626

URI
https://hrcak.srce.hr/82626

[engleski]

Posjeta: 719 *