hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Eko–projekti - učenje za budućnost

Blanka Ljubenkov ; Osnovna škola

Fulltext: croatian, pdf (384 KB) pages 101-112 downloads: 706* cite
APA 6th Edition
Ljubenkov, B. (2007). Eko–projekti - učenje za budućnost. Školski vjesnik, 56 (1. - 2.), 101-112. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/82641
MLA 8th Edition
Ljubenkov, Blanka. "Eko–projekti - učenje za budućnost." Školski vjesnik, vol. 56, no. 1. - 2., 2007, pp. 101-112. https://hrcak.srce.hr/82641. Accessed 6 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Ljubenkov, Blanka. "Eko–projekti - učenje za budućnost." Školski vjesnik 56, no. 1. - 2. (2007): 101-112. https://hrcak.srce.hr/82641
Harvard
Ljubenkov, B. (2007). 'Eko–projekti - učenje za budućnost', Školski vjesnik, 56(1. - 2.), pp. 101-112. Available at: https://hrcak.srce.hr/82641 (Accessed 06 December 2021)
Vancouver
Ljubenkov B. Eko–projekti - učenje za budućnost. Školski vjesnik [Internet]. 2007 [cited 2021 December 06];56(1. - 2.):101-112. Available from: https://hrcak.srce.hr/82641
IEEE
B. Ljubenkov, "Eko–projekti - učenje za budućnost", Školski vjesnik, vol.56, no. 1. - 2., pp. 101-112, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/82641. [Accessed: 06 December 2021]

Abstracts
Cilj obrazovanja nije samo učenje usvajanja činjenica već razvijanje sposobnosti da se znanje preradi samostalno vlastitim misaonim posobnostima i koristi za učenje rješavanjem problema. Projektna metoda ima takve mogućnosti i suvremena škola je bez nje nezamisliva.
Eko projekt istražuje problematiku degradacije okoliša koja je interesantna, aktualna svakodnevno prisutna, a s druge strane nedovoljno istražena i poznata. Učenicima osnovne škole je nažalost ekološka svijest na vrlo niskom stupnju. Kroz nastavu putem projekta učenici su sposobni da se samopotvrđuju, da rješavaju probleme kroz: informiranje, planiranje, odlučivanje, realiziranje, prezentaciju i evaluaciju. Također razvijaju eko-osjetljivost, osjećaj prihvaćanja u skupini, kreativnost i originalnost. Sve to bi moglo biti veoma važno za njihov kasniji životni put kada će biti članovi naprednog društva i biti sposobni da se uključe u ˝znanstvene struje˝ modernog, razvijenog svijeta. U tekstu se navode dva primjera iz nastavne prakse kao prilog ovim nastojanjima.

Keywords
eko – projekti; degradacija okoliša; ekološka svijest; istraživački proces; svjetski progres

Hrčak ID: 82641

URI
https://hrcak.srce.hr/82641

[english]

Visits: 1.986 *