hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Eko–projekti - učenje za budućnost

Blanka Ljubenkov ; Osnovna škola

Puni tekst: hrvatski, pdf (384 KB) str. 101-112 preuzimanja: 706* citiraj
APA 6th Edition
Ljubenkov, B. (2007). Eko–projekti - učenje za budućnost. Školski vjesnik, 56 (1. - 2.), 101-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82641
MLA 8th Edition
Ljubenkov, Blanka. "Eko–projekti - učenje za budućnost." Školski vjesnik, vol. 56, br. 1. - 2., 2007, str. 101-112. https://hrcak.srce.hr/82641. Citirano 01.12.2021.
Chicago 17th Edition
Ljubenkov, Blanka. "Eko–projekti - učenje za budućnost." Školski vjesnik 56, br. 1. - 2. (2007): 101-112. https://hrcak.srce.hr/82641
Harvard
Ljubenkov, B. (2007). 'Eko–projekti - učenje za budućnost', Školski vjesnik, 56(1. - 2.), str. 101-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82641 (Datum pristupa: 01.12.2021.)
Vancouver
Ljubenkov B. Eko–projekti - učenje za budućnost. Školski vjesnik [Internet]. 2007 [pristupljeno 01.12.2021.];56(1. - 2.):101-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82641
IEEE
B. Ljubenkov, "Eko–projekti - učenje za budućnost", Školski vjesnik, vol.56, br. 1. - 2., str. 101-112, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82641. [Citirano: 01.12.2021.]

Sažetak
Cilj obrazovanja nije samo učenje usvajanja činjenica već razvijanje sposobnosti da se znanje preradi samostalno vlastitim misaonim posobnostima i koristi za učenje rješavanjem problema. Projektna metoda ima takve mogućnosti i suvremena škola je bez nje nezamisliva.
Eko projekt istražuje problematiku degradacije okoliša koja je interesantna, aktualna svakodnevno prisutna, a s druge strane nedovoljno istražena i poznata. Učenicima osnovne škole je nažalost ekološka svijest na vrlo niskom stupnju. Kroz nastavu putem projekta učenici su sposobni da se samopotvrđuju, da rješavaju probleme kroz: informiranje, planiranje, odlučivanje, realiziranje, prezentaciju i evaluaciju. Također razvijaju eko-osjetljivost, osjećaj prihvaćanja u skupini, kreativnost i originalnost. Sve to bi moglo biti veoma važno za njihov kasniji životni put kada će biti članovi naprednog društva i biti sposobni da se uključe u ˝znanstvene struje˝ modernog, razvijenog svijeta. U tekstu se navode dva primjera iz nastavne prakse kao prilog ovim nastojanjima.

Ključne riječi
eko – projekti; degradacija okoliša; ekološka svijest; istraživački proces; svjetski progres

Hrčak ID: 82641

URI
https://hrcak.srce.hr/82641

[engleski]

Posjeta: 1.986 *