hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju

Stjepan Rodek ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (188 KB) str. 7-15 preuzimanja: 733* citiraj
APA 6th Edition
Rodek, S. (2007). Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik, 56 (1. - 2.), 7-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82647
MLA 8th Edition
Rodek, Stjepan. "Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju." Školski vjesnik, vol. 56, br. 1. - 2., 2007, str. 7-15. https://hrcak.srce.hr/82647. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Rodek, Stjepan. "Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju." Školski vjesnik 56, br. 1. - 2. (2007): 7-15. https://hrcak.srce.hr/82647
Harvard
Rodek, S. (2007). 'Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju', Školski vjesnik, 56(1. - 2.), str. 7-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82647 (Datum pristupa: 22.10.2021.)
Vancouver
Rodek S. Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.10.2021.];56(1. - 2.):7-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82647
IEEE
S. Rodek, "Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju", Školski vjesnik, vol.56, br. 1. - 2., str. 7-15, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82647. [Citirano: 22.10.2021.]

Sažetak
U istraživanjima medijskog učinka razvijeni su do danas brojni modeli istraživanja u kojima dolaze do izražaja različiti odnosi između medija, medijske poruke i recipijenta. Nakon defi niranja osnovnih pojmova (medij, masovni medij, medijski učinak), u radu se analiziraju pojedine vrste modela (tradicionalni model, model koji uvažava zadovoljavanje potreba, interakcionistički model, model latentnih posljedica te model koji se temelji na medijskoj socijalizaciji).

Ključne riječi
masovni medij; medij; medijski učinak; modeli istraživanja medija; učenici

Hrčak ID: 82647

URI
https://hrcak.srce.hr/82647

[engleski]

Posjeta: 1.587 *