hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

The models of media-effect research in education

Stjepan Rodek ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (188 KB) str. 7-15 preuzimanja: 733* citiraj
APA 6th Edition
Rodek, S. (2007). Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik, 56 (1. - 2.), 7-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82647
MLA 8th Edition
Rodek, Stjepan. "Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju." Školski vjesnik, vol. 56, br. 1. - 2., 2007, str. 7-15. https://hrcak.srce.hr/82647. Citirano 21.10.2021.
Chicago 17th Edition
Rodek, Stjepan. "Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju." Školski vjesnik 56, br. 1. - 2. (2007): 7-15. https://hrcak.srce.hr/82647
Harvard
Rodek, S. (2007). 'Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju', Školski vjesnik, 56(1. - 2.), str. 7-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82647 (Datum pristupa: 21.10.2021.)
Vancouver
Rodek S. Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik [Internet]. 2007 [pristupljeno 21.10.2021.];56(1. - 2.):7-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82647
IEEE
S. Rodek, "Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju", Školski vjesnik, vol.56, br. 1. - 2., str. 7-15, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82647. [Citirano: 21.10.2021.]

Sažetak
The media-effect research has developed many models of research which express different relations between the media, the message, and the recipients. After defi ning some basic terms (e.g. media, mass media, media-effect), the work analyses particular types of models (such as the traditional model, the gratifi cation model, the interactive model, the consequential model, the model based on the media-socialization).

Ključne riječi
Mass-media; media; media-effect; media research models; pupils

Hrčak ID: 82647

URI
https://hrcak.srce.hr/82647

[hrvatski]

Posjeta: 1.587 *