hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI

Marija Buterin ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (208 KB) str. 104-111 preuzimanja: 872* citiraj
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), str. 104-111. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83168 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):104-111. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 104-111, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168. [Citirano: 18.04.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (208 KB) str. 111-112 preuzimanja: 505* citiraj
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). Intercultural Education Based on Whole-School Community. Život i škola, LVIII (27), 111-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "Intercultural Education Based on Whole-School Community." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 111-112. https://hrcak.srce.hr/83168. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "Intercultural Education Based on Whole-School Community." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 111-112. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'Intercultural Education Based on Whole-School Community', Život i škola, LVIII(27), str. 111-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83168 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Buterin M. Intercultural Education Based on Whole-School Community. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):111-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "Intercultural Education Based on Whole-School Community", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 111-112, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168. [Citirano: 18.04.2021.]
Puni tekst: njemački, pdf (208 KB) str. 112-0 preuzimanja: 1.130* citiraj
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). Auf der Schulgemeinschaft basierende interkulturelle Bildung. Život i škola, LVIII (27), 112-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "Auf der Schulgemeinschaft basierende interkulturelle Bildung." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 112-0. https://hrcak.srce.hr/83168. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "Auf der Schulgemeinschaft basierende interkulturelle Bildung." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 112-0. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'Auf der Schulgemeinschaft basierende interkulturelle Bildung', Život i škola, LVIII(27), str. 112-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83168 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Buterin M. Auf der Schulgemeinschaft basierende interkulturelle Bildung. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):112-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "Auf der Schulgemeinschaft basierende interkulturelle Bildung", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 112-0, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168. [Citirano: 18.04.2021.]

Sažetak
Kao odgovor na izazove multikulturalnog društva 21. stoljeća, u suvremenim
demokratskim društvima prepoznata je važnost afirmacije razumijevanja i prihvaćanja
između pripadnika različitih kultura. Kako bi se taj zadatak uspješno realizirao, ističe se
važnost provedbe interkulturalnog obrazovanja kao smjernice svakodnevnog funkcioniranja
škole.
U radu se ističe važnost koju školska zajednica ima u provedbi interkulturalnog obrazovanja.
Polazeći od shvaćanja prema kojem obilježja školske zajednice ujedno čine instrument
njezine izgradnje, razmatra se problematika sukonstruktivističkog pristupa izradi
interkulturalnog kurikuluma.

Ključne riječi
interkulturalni kurikulum; interkulturalno obrazovanje; sukonstrukcija; školska zajednica

Hrčak ID: 83168

URI
https://hrcak.srce.hr/83168

[engleski] [njemački]

Posjeta: 3.502 *