Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI

Marija Buterin ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 208 Kb

str. 104-111

preuzimanja: 1.231

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 208 Kb

str. 111-112

preuzimanja: 685

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 208 Kb

preuzimanja: 1.303

citiraj


Sažetak

Kao odgovor na izazove multikulturalnog društva 21. stoljeća, u suvremenim
demokratskim društvima prepoznata je važnost afirmacije razumijevanja i prihvaćanja
između pripadnika različitih kultura. Kako bi se taj zadatak uspješno realizirao, ističe se
važnost provedbe interkulturalnog obrazovanja kao smjernice svakodnevnog funkcioniranja
škole.
U radu se ističe važnost koju školska zajednica ima u provedbi interkulturalnog obrazovanja.
Polazeći od shvaćanja prema kojem obilježja školske zajednice ujedno čine instrument
njezine izgradnje, razmatra se problematika sukonstruktivističkog pristupa izradi
interkulturalnog kurikuluma.

Ključne riječi

interkulturalni kurikulum; interkulturalno obrazovanje; sukonstrukcija; školska zajednica

Hrčak ID:

83168

URI

https://hrcak.srce.hr/83168

Datum izdavanja:

11.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 4.818 *