hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima

Kristina Devčić ; Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Ivana Tonković Pražić ; Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Željko Župan   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2791-019X ; Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (105 KB) str. 15-22 preuzimanja: 2.452* citiraj
APA 6th Edition
Devčić, K., Tonković Pražić, I. i Župan, Ž. (2012). Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (1), 15-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83433
MLA 8th Edition
Devčić, Kristina, et al. "Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 3, br. 1, 2012, str. 15-22. https://hrcak.srce.hr/83433. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Devčić, Kristina, Ivana Tonković Pražić i Željko Župan. "Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 3, br. 1 (2012): 15-22. https://hrcak.srce.hr/83433
Harvard
Devčić, K., Tonković Pražić, I., i Župan, Ž. (2012). 'Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3(1), str. 15-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83433 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Devčić K, Tonković Pražić I, Župan Ž. Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2012 [pristupljeno 20.11.2019.];3(1):15-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83433
IEEE
K. Devčić, I. Tonković Pražić i Ž. Župan, "Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.3, br. 1, str. 15-22, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83433. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
U brojnim istraživanjima nameće se potreba da se objekti promatranja klasificiraju u skupine tako da jednoj skupini pripadaju objekti koji su po nekim svojstvima sličniji jedni drugima, a različitim skupinama pripadaju objekti koji se međusobno znatno razlikuju. Time se bavi klaster analiza. Ona klasificira objekte u skupine tako da je svaka skupina homogena s obzirom na određene varijable, a svaka skupina različita od druge s obzirom na te iste varijable. U prvom dijelu rada opisani su osnovni koraci klaster analize te su navedene njezine prednosti i nedostaci. U drugom dijelu rada opisan je način korištenja klaster analize u marketinškim istraživanjima, kako znanstvenim tako i praktičnim. Dan je pregled velikog broja znanstvenih radova u kojima je kao glavna tehnika korištena klaster analiza.

Ključne riječi
klaster analiza; klaster; marketinška istraživanja

Hrčak ID: 83433

URI
https://hrcak.srce.hr/83433

Posjeta: 2.907 *