hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod

Đurđa Somođi ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Adisa Gergić ; studentica Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (91 KB) str. 91-96 preuzimanja: 789* citiraj
APA 6th Edition
Somođi, Đ. i Gergić, A. (2012). Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (1), 91-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83443
MLA 8th Edition
Somođi, Đurđa i Adisa Gergić. "Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 3, br. 1, 2012, str. 91-96. https://hrcak.srce.hr/83443. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Somođi, Đurđa i Adisa Gergić. "Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 3, br. 1 (2012): 91-96. https://hrcak.srce.hr/83443
Harvard
Somođi, Đ., i Gergić, A. (2012). 'Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3(1), str. 91-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83443 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Somođi Đ, Gergić A. Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2012 [pristupljeno 15.11.2019.];3(1):91-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83443
IEEE
Đ. Somođi i A. Gergić, "Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.3, br. 1, str. 91-96, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83443. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
Sofisticirani turisti 21. stoljeća poželjnom turističkom destinacijom smatraju onu destinaciju koja nudi nešto posebno i novo. Kulturno-povijesna arhitektura, dvorci, muzeji, galerije i drugi objekti kulturno-povijesne baštine iskorišteni kao mjesta provođenja novih turističkih proizvoda mogu privući i najzahtjevnije turiste. Turistička ponuda s interaktivnim sudjelovanjem pojedinca u kvalitetno osmišljenim programima i manifestacijama potencijalno ostavaruje poseban i nezaboravan doživljaj. Bogatom i raznovrsnom poviješću, povijesnim urbanim i rurarnim područjima Hrvatska ima vrlo dobre uvjete za razvoj kulturnog turističkog proizvoda. Ovim radom nastoji se ukazati na nove mogućnosti stvaranja kulturno-povijesnih manifestacija u lokalnim sredinama svjesnih vrijednosti kulturnih resursa i njihovih turističkih potencijala s naglaskom na razdoblje srednjeg vijeka i stvaranja turističkog doživljaja. Ovakvom ponudom turisti se mogu privući u pred i posezoni, kada mogu sudjelovati u raznim igrama, a istodobno i naučiti nešto novo.

Ključne riječi
kulturno-povijesna baština; kulturno-turistički proizvod; turističke manifestacije

Hrčak ID: 83443

URI
https://hrcak.srce.hr/83443

Posjeta: 1.157 *