Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MARKETING FINANCIJSKIH USLUGA U VREMENU DRUŠTVENIH MREŽA: SLUČAJ MARKETINGA OSIGURANJA

Anna Majtánová ; Ekonomsko sveučilište u Bratislavi, Slovačka
Zuzana Brokešová ; Ekonomsko sveučilište u Bratislavi, Slovačka


Puni tekst: engleski pdf 304 Kb

str. 45-66

preuzimanja: 3.115

citiraj


Sažetak

Društvene mreže (OSNS) predstavljaju novi trend u društvenoj komunikaciji, i u kratkom vremenu su stekle golemu popularnost. Stoga se otvara mogućnost za marketing proizvoda i tvrtki. Također se pojavljuje i pitanje mogućnosti korištenja ovog kanala u financijskom sektoru, uključujući osiguravateljne kuće. Ovu ideju slijedi glavni cilj rada: istražiti ulogu društvenih mreža u marketingu komercijanog osiguranja na malo i otkriti percepciju potrošača glede prihvatljivosti komunikacije i prisutnosti osiguravateljne kuće na društvenim mrežama. U ovom radu se teorijski analizira upotrebljivost društvenih mreža kao komunikacijskog i distribucijskog kanala za osiguravateljne kuće. Osim teorijske analize, provedeno je i istraživanje o percepciji potrošača. Naši rezultati pokazuju da su društvene mreže mogući kanal za marketing osiguravateljnih tvrtki uglavnom u području komunikacije. Ipak, mogućnost distribucije komercijalnog osiguranja društvenim mrežama nije zanemariva. Ovi rezultati su primjenljivi i na marketing drugih financijskih usluga.

Ključne riječi

marketing financijskih usluga; marketing osiguranja; društvene mreže; komunikacijski kanal; distribucijski kanal

Hrčak ID:

83761

URI

https://hrcak.srce.hr/83761

Datum izdavanja:

29.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.869 *