hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka

Zlatko Milec ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Mario Tomiša ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Damir Vusić ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (164 KB) str. 72-75 preuzimanja: 2.073* citiraj
APA 6th Edition
Milec, Z., Tomiša, M. i Vusić, D. (2011). Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka. Tehnički glasnik, 5 (2), 72-75. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83831
MLA 8th Edition
Milec, Zlatko, et al. "Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka." Tehnički glasnik, vol. 5, br. 2, 2011, str. 72-75. https://hrcak.srce.hr/83831. Citirano 23.09.2020.
Chicago 17th Edition
Milec, Zlatko, Mario Tomiša i Damir Vusić. "Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka." Tehnički glasnik 5, br. 2 (2011): 72-75. https://hrcak.srce.hr/83831
Harvard
Milec, Z., Tomiša, M., i Vusić, D. (2011). 'Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka', Tehnički glasnik, 5(2), str. 72-75. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83831 (Datum pristupa: 23.09.2020.)
Vancouver
Milec Z, Tomiša M, Vusić D. Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka. Tehnički glasnik [Internet]. 2011 [pristupljeno 23.09.2020.];5(2):72-75. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83831
IEEE
Z. Milec, M. Tomiša i D. Vusić, "Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka", Tehnički glasnik, vol.5, br. 2, str. 72-75, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83831. [Citirano: 23.09.2020.]

Sažetak
Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid koji je zaslužan za čak 80%-90% informacija o okolišu. Sukladno tome, i današnje društvo je društvo vizualnog, dok se marketing prilikom oglašavanja također najviše oslanja na vid.
U našem potrošačkom društvu vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet, pa se u radu obrađuje teorija i praksa takvog identiteta.
U praksi su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.

Ključne riječi
vid; vizualni identitet; logo; superjunaci

Hrčak ID: 83831

URI
https://hrcak.srce.hr/83831

Posjeta: 2.625 *