hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE

Antonio Svedružić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6177-7807 ; OŠ Ljudevita Gaja, Zaprešić, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (244 KB) str. 134-151 preuzimanja: 834* citiraj
APA 6th Edition
Svedružić, A. (2012). RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE. Život i škola, LVIII (27), 134-151. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84256
MLA 8th Edition
Svedružić, Antonio. "RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 134-151. https://hrcak.srce.hr/84256. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Svedružić, Antonio. "RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 134-151. https://hrcak.srce.hr/84256
Harvard
Svedružić, A. (2012). 'RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE', Život i škola, LVIII(27), str. 134-151. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84256 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Svedružić A. RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 17.04.2021.];LVIII(27):134-151. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84256
IEEE
A. Svedružić, "RAZVOJ INTERESA U KONSTRUKTIVISITČKOJ NASTAVI FIZIKE", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 134-151, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84256. [Citirano: 17.04.2021.]

Sažetak
Učenički interes za fiziku i prirodne znanosti važan je doprinos motivaciji učenika i
ima pozitivne učinke na učenje i razumijevanje prirodoznanstvenih sadržaja. Osobni i
situacijski interes potiče i stvara optimalne uvjete za učenje.
Cilj je rada utvrditi kako konstruktivistički orijentirana nastava fizike s aspektima
prirode znanosti i tradicionalna predavačka nastava utječu na razvoj osobnog i situacijskog
interesa. Postavljeni ciljevi provjereni su istraživanjem na učenicima sedmog razreda
osnovne škole. Inicijalnim testom mjeren je osobni i situacijski interes. Nakon obrada tema
prema konstruktivističkim i tradicionalnim principima izvršeno je završno mjerenje.
Istraživanje je pokazalo da je osobni i situacijski interes kod učenika konstruktivističke grupe
ostao uglavnom očuvan ili lagano raste, dok je kod učenika tradicionalne grupe blago opadao.
Ovo istraživanje ukazalo je na učinkovitost edukacijskog konstruktivizma kao
učinkovite strategije za učenje fizike te razvoj i očuvanje interesa za fiziku.

Ključne riječi
konstruktivizam; osobni interes; situacijski interes

Hrčak ID: 84256

URI
https://hrcak.srce.hr/84256

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.304 *