hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI

Lana Şkender ; Škola za tekstil, dizajn i primjenjene umjetnosti, Osijek, Hrvatska
Ana Petrović ; Osnovna škola Josipa Kozarca, Semeljci, Hrvatska
Margareta Turkalj Podmanicki ; Umjetnička akademija u Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (206 KB) str. 224-242 preuzimanja: 1.055* citiraj
APA 6th Edition
Şkender, L., Petrović, A. i Turkalj Podmanicki, M. (2012). DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI. Život i škola, LVIII (27), 224-242. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84285
MLA 8th Edition
Şkender, Lana, et al. "DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 224-242. https://hrcak.srce.hr/84285. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Şkender, Lana, Ana Petrović i Margareta Turkalj Podmanicki. "DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 224-242. https://hrcak.srce.hr/84285
Harvard
Şkender, L., Petrović, A., i Turkalj Podmanicki, M. (2012). 'DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI', Život i škola, LVIII(27), str. 224-242. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84285 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Şkender L, Petrović A, Turkalj Podmanicki M. DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):224-242. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84285
IEEE
L. Şkender, A. Petrović i M. Turkalj Podmanicki, "DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 224-242, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84285. [Citirano: 18.04.2021.]

Sažetak
Obrazovni dokumentarni filmovi i videoklipovi korisni su u nastavi likovne
umjetnosti zbog mogućnosti upoznavanja umjetničkog djela iz svih kutova i konteksta.
Dostupne su tri kategorije dokumentarnih sadržaja (filmovi za popularizaciju umjetnosti,
nastavni filmovi, videoklipovi) od kojih nisu svi jednako dobro primjenjivi u nastavnom
procesu. Pri odabiru materijala treba se voditi kriterijima selekcije i jasno strukturirati
nastavni sat u kojem će se film koristiti kao nastavni alat i nadopuna drugim metodama.
Analizirali smo koliko je film kao medij potreban u podučavanju likovne umjetnosti te koji
filmovi mogu postati sastavni dio nastavnog procesa likovne umjetnosti.

Ključne riječi
dokumentarni film; likovna umjetnost; nastavni alat; nastavni filmovi; videoklipovi

Hrčak ID: 84285

URI
https://hrcak.srce.hr/84285

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.654 *