Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DOKUMENTARNI FILM I VIDEOKLIPOVI U METODIČKOJ PRAKSI LIKOVNE UMJETNOSTI

Lana Şkender ; Škola za tekstil, dizajn i primjenjene umjetnosti, Osijek, Hrvatska
Ana Petrović ; Osnovna škola Josipa Kozarca, Semeljci, Hrvatska
Margareta Turkalj Podmanicki ; Umjetnička akademija u Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 206 Kb

str. 224-242

preuzimanja: 1.456

citiraj


Sažetak

Obrazovni dokumentarni filmovi i videoklipovi korisni su u nastavi likovne
umjetnosti zbog mogućnosti upoznavanja umjetničkog djela iz svih kutova i konteksta.
Dostupne su tri kategorije dokumentarnih sadržaja (filmovi za popularizaciju umjetnosti,
nastavni filmovi, videoklipovi) od kojih nisu svi jednako dobro primjenjivi u nastavnom
procesu. Pri odabiru materijala treba se voditi kriterijima selekcije i jasno strukturirati
nastavni sat u kojem će se film koristiti kao nastavni alat i nadopuna drugim metodama.
Analizirali smo koliko je film kao medij potreban u podučavanju likovne umjetnosti te koji
filmovi mogu postati sastavni dio nastavnog procesa likovne umjetnosti.

Ključne riječi

dokumentarni film; likovna umjetnost; nastavni alat; nastavni filmovi; videoklipovi

Hrčak ID:

84285

URI

https://hrcak.srce.hr/84285

Datum izdavanja:

11.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.544 *