hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA

Silvija Berkec ; Filozofski fakultet, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (237 KB) str. 244-256 preuzimanja: 1.177* citiraj
APA 6th Edition
Berkec, S. (2012). OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA. Život i škola, LVIII (27), 244-256. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84292
MLA 8th Edition
Berkec, Silvija. "OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 244-256. https://hrcak.srce.hr/84292. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Berkec, Silvija. "OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 244-256. https://hrcak.srce.hr/84292
Harvard
Berkec, S. (2012). 'OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA', Život i škola, LVIII(27), str. 244-256. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84292 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Berkec S. OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 17.04.2021.];LVIII(27):244-256. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84292
IEEE
S. Berkec, "OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 244-256, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84292. [Citirano: 17.04.2021.]

Sažetak
Cilj je ovoga rada ukazati na neke mogućnosti i korist primjene videouratka u
nastavi njemačkog jezika. Rad je potaknut razmišljanjem o potrebi uvažavanja cjelovitosti
učenikove osobe u nastavi, što podrazumijeva uzimanje u obzir njegovih navika, interesa,
iskustava, sklonosti, stavova, raspoloženja i, nadasve, emocija. U potrazi za prikladnim
nastavnim sredstvima koja mogu dodatno stimulirati učenikovu emotivnu i kognitivnu sferu u
procesu učenja s ciljem njegove samostalne uporabe njemačkog kao stranog jezika, nametnuo
se videouradak kao medij koji objedinjuje tekst, sliku i glazbu, te se, iskušan u nastavnoj
praksi kako je opisano u članku, pokazao izrazito poticajnim i učinkovitim. Pritom se ne
može zaobići YouTube kao neiscrpan izvor videouradaka primjenjivih u nastavi (ne samo)
stranih jezika. Učenje uz videouratke omogućava zabavniji i spontaniji pristup ciljnom jeziku
jer učeniku daje mogućnost i poticaje za izražavanje vlastitih emocija, mašte, iskustava i
znanja, što povećava motivaciju za bavljenje nastavnim sadržajem i razvijanje jezičnih
vještina.

Ključne riječi
videouradak (videoisječak, videoclip); YouTube; emocije; njemački kao strani jezik

Hrčak ID: 84292

URI
https://hrcak.srce.hr/84292

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.887 *