Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Razvojne strategije u funkciji konkurentnosti Aci Marine Umag

Christian Stipanović
Daniela Gračan


Puni tekst: engleski pdf 570 Kb

str. 163-172

preuzimanja: 1.893

citiraj


Sažetak

ACI marina Umag je najelitnija i najveća marina u Istarskoj županiji. Analiza istraživanja o stavovima nautičara u vezi s kvalitetom ponude marine (istraživanje autorâ) pokazuje značajna odstupanja u ocjenjivanju pojedinih segmenata ponude. Rezultati potenciraju nužnost kvalitativnog unapređivanja i diverzifikacije ponude te implementacije originalnih sadržaja. Prijeko je potrebno prihvatiti suvremene nautičke trendove, ali i oblikovati autohtonu ponudu. Paralelno su potrebne inovirane promotivne strategije u kreiranju prepoznatljivog imidža. Menadžment kao ključ uspjeha mora vlastitom kreativnošću generirati nove smjernice razvoja. Cilj je razvoja na osnovi istraživanja tržišta materijalizirati prilike u okruženju u konkurentne prednosti. Prioritet je i tijesna povezanost s mikro destinacijom Umag u oblikovanju nove kvalitete i jedinstvenog doživljaja za nautičare.

Ključne riječi

razvojna strategija; ACI marina Umag; istraživanje tržišta; nautički turizam

Hrčak ID:

8281

URI

https://hrcak.srce.hr/8281

Datum izdavanja:

28.10.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.585 *