hrcak mascot   Srce   HID

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, Vol. 21 No. 2 (116), 2012.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.21.2.12

"AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE

Katarina BREČIĆ ; RTL Hrvatska, Zagreb
Lana MILANOVIĆ ; Udruga za promicanje ljudskih prava i medijskih sloboda – Cenzura Plus, Split
Maja ŠIMUNJAK ; Sveučilište East Anglia, Norwich

Puni tekst: hrvatski, pdf (310 KB) str. 523-544 preuzimanja: 975* citiraj
APA 6th Edition
BREČIĆ, K., MILANOVIĆ, L. i ŠIMUNJAK, M. (2012). "AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE. Društvena istraživanja, 21 (2 (116)), 523-544. https://doi.org/10.5559/di.21.2.12
MLA 8th Edition
BREČIĆ, Katarina, et al. ""AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE." Društvena istraživanja, vol. 21, br. 2 (116), 2012, str. 523-544. https://doi.org/10.5559/di.21.2.12. Citirano 19.04.2019.
Chicago 17th Edition
BREČIĆ, Katarina, Lana MILANOVIĆ i Maja ŠIMUNJAK. ""AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE." Društvena istraživanja 21, br. 2 (116) (2012): 523-544. https://doi.org/10.5559/di.21.2.12
Harvard
BREČIĆ, K., MILANOVIĆ, L., i ŠIMUNJAK, M. (2012). '"AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE', Društvena istraživanja, 21(2 (116)), str. 523-544. doi: https://doi.org/10.5559/di.21.2.12
Vancouver
BREČIĆ K, MILANOVIĆ L, ŠIMUNJAK M. "AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE. Društvena istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.04.2019.];21(2 (116)):523-544. doi: https://doi.org/10.5559/di.21.2.12
IEEE
K. BREČIĆ, L. MILANOVIĆ i M. ŠIMUNJAK, ""AMERIKANIZACIJA" BEZ TRIVIJALIZACIJE: ANALIZA NOVINSKOG IZVJEŠTAVANJA O PREDIZBORNOJ KAMPANJI VESNE PUSIĆ 2009. GODINE", Društvena istraživanja, vol.21, br. 2 (116), str. 523-544, 2012. [Online]. doi: https://doi.org/10.5559/di.21.2.12

Sažetak
Predizborne kampanje u demokracijama diljem svijeta
postale su sve sličnije, a trendovi koji ih prate nazivaju se
trendovima "amerikanizacije". Cilj ovog istraživanja bio je
utvrditi prisutnost tih trendova u hrvatskim dnevnim novinama
te provjeriti dovodi li "amerikanizirana" kampanja nužno do
trivijalizacije političkoga diskursa. Istraživanje je provedeno
analizom sadržaja novinskog izvještavanja o predizbornoj
kampanji Vesne Pusić 2009. godine. Analiza je dokazala
prisutnost mnogih trendova "amerikanizacije" u novinskom
izvještavanju, ali i u izjavama Vesne Pusić. No, s obzirom na to
da je komunikacija V. Pusić ostala fokusirana na aktualnim
društveno-političkim pitanjima, zaključak koji se nameće jest da
politička komunikacija kandidata može biti "amerikanizirana", ali
u isto vrijeme ostati sadržajna i ne trivijalizirati politički diskurs, pa
možda i pozitivno djelovati na zainteresiranost građana za
politiku.

Ključne riječi
predsjednički izbori; Vesna Pusić; "amerikanizacija"; analiza sadržaja

Hrčak ID: 84547

URI
https://hrcak.srce.hr/84547

[engleski]

Posjeta: 1.532 *