APA 6th Edition SINČIĆ ĆORIĆ, D. i VUKOVIĆ, I. (2012). ANALIZA TISKOVNIH I INTERNETSKIH OBJAVA O LOBIRANJU U HRVATSKOJ. Društvena istraživanja, 21 (2 (116)), 545-567. https://doi.org/10.5559/di.21.2.13
MLA 8th Edition SINČIĆ ĆORIĆ, Dubravka i Ivan VUKOVIĆ. "ANALIZA TISKOVNIH I INTERNETSKIH OBJAVA O LOBIRANJU U HRVATSKOJ." Društvena istraživanja, vol. 21, br. 2 (116), 2012, str. 545-567. https://doi.org/10.5559/di.21.2.13. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition SINČIĆ ĆORIĆ, Dubravka i Ivan VUKOVIĆ. "ANALIZA TISKOVNIH I INTERNETSKIH OBJAVA O LOBIRANJU U HRVATSKOJ." Društvena istraživanja 21, br. 2 (116) (2012): 545-567. https://doi.org/10.5559/di.21.2.13
Harvard SINČIĆ ĆORIĆ, D., i VUKOVIĆ, I. (2012). 'ANALIZA TISKOVNIH I INTERNETSKIH OBJAVA O LOBIRANJU U HRVATSKOJ', Društvena istraživanja, 21(2 (116)), str. 545-567. https://doi.org/10.5559/di.21.2.13
Vancouver SINČIĆ ĆORIĆ D, VUKOVIĆ I. ANALIZA TISKOVNIH I INTERNETSKIH OBJAVA O LOBIRANJU U HRVATSKOJ. Društvena istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 04.03.2021.];21(2 (116)):545-567. https://doi.org/10.5559/di.21.2.13
IEEE D. SINČIĆ ĆORIĆ i I. VUKOVIĆ, "ANALIZA TISKOVNIH I INTERNETSKIH OBJAVA O LOBIRANJU U HRVATSKOJ", Društvena istraživanja, vol.21, br. 2 (116), str. 545-567, 2012. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.21.2.13
Sažetak Cilj rada jest analizirati medijske objave o lobiranju u Hrvatskoj,
kako bi se upozorilo na prevladavajuću intonaciju i važnost pojma
u medijskim sadržajima. U tu je svrhu provedena kvantitativna
analiza sadržaja tekstova koji su objavljeni u tisku i na internetskim
portalima. Kao izvori analize odabrane su dnevne,
tjedne i mjesečne novine te internetski portali. Ukupno je analizirano
512 objava od 1. 1. 2009. do 1. 7. 2010. Analizirani su
cjeloviti članci, koji su u naslovu ili tekstu sadržavali riječi "lobiranje",
"lobisti", "lobistički" i/ili "lobist". Analiza upućuje na dva opća
zaključka: (1) lobisti i lobistička struka medijski su zanimljivi,
čemu govori u prilog velik broj medijskih sadržaja o lobiranju,
kao i povećanje broja objava kroz vrijeme te (2) sadržaji o
lobiranju vrlo su različito intonirani s obzirom na kategorije
analize. Sadržaji u kojima je lobiranje glavni pojam dominantno
su pozitivno intonirani, dok su sadržaji u kojima je lobiranje
sporedan pojam ili se samo spominje dominantno negativno
intonirani, bez obzira na to je li lobiranje analizirano iz političke
ili poslovne perspektive.