APA 6th Edition SRDIĆ, V. i CVJETIĆANIN, S. (2012). OBRAZOVNA INTEGRACIJA ROMA U SRBIJI. Društvena istraživanja, 21 (2 (116)), 569-587. https://doi.org/10.5559/di.21.2.14
MLA 8th Edition SRDIĆ, Vesna i Stanko CVJETIĆANIN. "OBRAZOVNA INTEGRACIJA ROMA U SRBIJI." Društvena istraživanja, vol. 21, br. 2 (116), 2012, str. 569-587. https://doi.org/10.5559/di.21.2.14. Citirano 16.12.2019.
Chicago 17th Edition SRDIĆ, Vesna i Stanko CVJETIĆANIN. "OBRAZOVNA INTEGRACIJA ROMA U SRBIJI." Društvena istraživanja 21, br. 2 (116) (2012): 569-587. https://doi.org/10.5559/di.21.2.14
Harvard SRDIĆ, V., i CVJETIĆANIN, S. (2012). 'OBRAZOVNA INTEGRACIJA ROMA U SRBIJI', Društvena istraživanja, 21(2 (116)), str. 569-587. https://doi.org/10.5559/di.21.2.14
Vancouver SRDIĆ V, CVJETIĆANIN S. OBRAZOVNA INTEGRACIJA ROMA U SRBIJI. Društvena istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 16.12.2019.];21(2 (116)):569-587. https://doi.org/10.5559/di.21.2.14
IEEE V. SRDIĆ i S. CVJETIĆANIN, "OBRAZOVNA INTEGRACIJA ROMA U SRBIJI", Društvena istraživanja, vol.21, br. 2 (116), str. 569-587, 2012. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.21.2.14
Sažetak Jedan od ključnih ciljeva strategijskih inicijativa za
ugrađivanje pitanja obrazovanja Roma u glavne
tokove općih društvenih reformi jest da ugradi
univerzalno pravo sve djece na kvalitetno obrazovanje
i da omogući ravnopravan pristup obrazovanju za
posebno ugroženu djecu. Razne studije i projekti o
uvođenju modela dobre prakse u obrazovanje romske
djece upozoravaju na to da ona često bivaju isključena
iz glavnih tokova obrazovanja ili uživaju samo nisko
kvalitetno obrazovanje, što povećava rizike obrazovne
isključenosti. Svrha ovoga rada jest upozoriti na
sustavne nedostatke na planu funkcioniranja
makrosistema na obrazovnom planu i na obuhvatnije
mogućnosti za postizanje potpunije obrazovne
integracije Roma u Srbiji. Pedagoške implikacije
temelje se na sekundarnoj analizi podataka strategijskih
inicijativa i rezultata provedenih istraživanja u Srbiji.
Zaključak rada upućuje na nužnost ispunjenosti
zahtjeva vertikalnoga prenošenja iskustava i horizontalnog
umrežavanja socijalnih partnera primjenom pravodobne
obrazovne intervencije kompenzatorskoga ili inkluzivnoga
tipa, kao jednog od načina potpunije obrazovne
integracije romske djece i roditelja u društvo uz pomoć
obrazovanja.