hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata

Daria Rovan   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6990-4388 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (643 KB) str. 81-94 preuzimanja: 434* citiraj
APA 6th Edition
Rovan, D. (2012). Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata. Suvremena psihologija, 15 (1), 81-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84662
MLA 8th Edition
Rovan, Daria. "Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata." Suvremena psihologija, vol. 15, br. 1, 2012, str. 81-94. https://hrcak.srce.hr/84662. Citirano 21.07.2019.
Chicago 17th Edition
Rovan, Daria. "Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata." Suvremena psihologija 15, br. 1 (2012): 81-94. https://hrcak.srce.hr/84662
Harvard
Rovan, D. (2012). 'Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata', Suvremena psihologija, 15(1), str. 81-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84662 (Datum pristupa: 21.07.2019.)
Vancouver
Rovan D. Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata. Suvremena psihologija [Internet]. 2012 [pristupljeno 21.07.2019.];15(1):81-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84662
IEEE
D. Rovan, "Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata", Suvremena psihologija, vol.15, br. 1, str. 81-94, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84662. [Citirano: 21.07.2019.]

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ulaganja truda u učenje matematike s osobinama ličnosti studenata, njihovim uvjerenjima o znanju i o samoefikasnosti u matematici te s njihovim ciljevima postignuća. Kao pokazatelji ulaganja truda u učenje matematike korištene su samoprocjene studenata o tome koliko truda posvećuju pojedinim aspektima učenja matematike te broj sati koje tjedno utroše na učenje matematike. U istraživanju je sudjelovalo 200 studenata druge godine tehničkih fakulteta koji su ispunjavali upitnik kojim su ispitane njihove osobine ličnosti prema petofaktorskom modelu, njihova uvjerenja o znanju u matematici (uvjerenja o jednostavnosti znanja i o evaluaciji znanja), uvjerenja o samoefikasnosti u matematici te njihovi ciljevi postignuća. Također su prikupljeni podaci o njihovu prethodnom postignuću u matematici. Rezultati pokazuju da su ciljevi postignuća i uvjerenja studenata, kao i prethodno postignuće studenata, značajno povezani sa samoprocjenom ulaganja truda. Za razliku od toga, uz broj sati uložen u učenje matematike vezuje se drugačiji obrazac povezanosti. S brojem sati uloženih u učenje povezani su ciljevi postignuća te osobina savjesnosti. Teorija ciljeva postignuća pokazala se osobito primjenjivom u objašnjavanju dijela individualnih razlika u ulaganju truda.

Ključne riječi
ulaganje truda; učenje matematike; ciljevi postignuća; osobine ličnosti; samoefikasnost

Hrčak ID: 84662

URI
https://hrcak.srce.hr/84662

[engleski]

Posjeta: 1.038 *