hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Students’ Attitudes towards the Influence of Promotional Mix on Wine Purchasing Decisions

Jelena Kristić

Puni tekst: hrvatski, pdf (111 KB) str. 98-104 preuzimanja: 738* citiraj
APA 6th Edition
Kristić, J. (2012). Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina. Ekonomski vjesnik, XXV (1), 98-104. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84750
MLA 8th Edition
Kristić, Jelena. "Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina." Ekonomski vjesnik, vol. XXV, br. 1, 2012, str. 98-104. https://hrcak.srce.hr/84750. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Kristić, Jelena. "Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina." Ekonomski vjesnik XXV, br. 1 (2012): 98-104. https://hrcak.srce.hr/84750
Harvard
Kristić, J. (2012). 'Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina', Ekonomski vjesnik, XXV(1), str. 98-104. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84750 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Kristić J. Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 17.04.2021.];XXV(1):98-104. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84750
IEEE
J. Kristić, "Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina", Ekonomski vjesnik, vol.XXV, br. 1, str. 98-104, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84750. [Citirano: 17.04.2021.]

Hrčak ID: 84750

URI
https://hrcak.srce.hr/84750

[hrvatski]

Posjeta: 961 *