hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Effect of Environment on Marketing Positioning of SOS Children’s Village Croatia

Helena Štimac
Mateja Cah

Puni tekst: hrvatski, pdf (205 KB) str. 193-203 preuzimanja: 720* citiraj
APA 6th Edition
Štimac, H. i Cah, M. (2012). Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska. Ekonomski vjesnik, XXV (1), 193-203. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84757
MLA 8th Edition
Štimac, Helena i Mateja Cah. "Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska." Ekonomski vjesnik, vol. XXV, br. 1, 2012, str. 193-203. https://hrcak.srce.hr/84757. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Štimac, Helena i Mateja Cah. "Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska." Ekonomski vjesnik XXV, br. 1 (2012): 193-203. https://hrcak.srce.hr/84757
Harvard
Štimac, H., i Cah, M. (2012). 'Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska', Ekonomski vjesnik, XXV(1), str. 193-203. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84757 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Štimac H, Cah M. Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 13.04.2021.];XXV(1):193-203. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84757
IEEE
H. Štimac i M. Cah, "Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska", Ekonomski vjesnik, vol.XXV, br. 1, str. 193-203, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84757. [Citirano: 13.04.2021.]

Hrčak ID: 84757

URI
https://hrcak.srce.hr/84757

[hrvatski]

Posjeta: 1.022 *