Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj marketinških resursa na konkurentnost poduzeća

Tamás Gyulavári orcid id orcid.org/0000-0003-1358-786X ; Marketing Department, Marketing and Media Institute Corvinus University of Budapest
Zsófia Kenesei orcid id orcid.org/0000-0002-1908-8300 ; Marketing Department, Marketing and Media Institute Corvinus University of Budapest


Puni tekst: engleski pdf 164 Kb

str. 7-21

preuzimanja: 1.117

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada jest analizirati povezanost marketinških resursa s konkurentnošću poduzeća. Empirijski podaci prikupljeni su korištenjem upitnika na uzorku 300 mađarskih organizacija, a rezultati su uspoređeni s rezultatima sličnih istraživanja provedenih prije pet godina. Otkrili smo da svi istraživani marketinški resursi imaju značajan utjecaj na uspješnost marketinga. Najviše marketinški orijentirana dimenzija, upravljanje tržištem, ističe se po snazi asocijacija povezanih s konkurentnošću. Stvoreni su i analizirani klasteri poduzeća. Mali se broj istraživanih poduzeća (12%) uspio unaprijediti u razvoju i posjedovanju marketinških resursa dok su održavali konkurentnost ponude proizvoda i cijene. Udio uspješnih među njima vrlo je značajan.

Ključne riječi

marketinški resursi; imovina marketinga; marketinške mogućnosti; konkurentnost poduzeća; uspješnost poduzeća

Hrčak ID:

85625

URI

https://hrcak.srce.hr/85625

Datum izdavanja:

11.7.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.424 *