hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Integrirana marketinška komunikacija u visoko kategoriziranim hotelima Dalmacije: istraživanje iz perspektive menadžera i gostiju

Maja Šerić ; University of Valencia
Irene Gil Saura   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5758-0806 ; University of Valencia

Puni tekst: engleski, pdf (147 KB) str. 67-83 preuzimanja: 1.332* citiraj
APA 6th Edition
Šerić, M. i Gil Saura, I. (2012). Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests. Market-Tržište, 24 (1), 67-83. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/85628
MLA 8th Edition
Šerić, Maja i Irene Gil Saura. "Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests." Market-Tržište, vol. 24, br. 1, 2012, str. 67-83. https://hrcak.srce.hr/85628. Citirano 29.09.2020.
Chicago 17th Edition
Šerić, Maja i Irene Gil Saura. "Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests." Market-Tržište 24, br. 1 (2012): 67-83. https://hrcak.srce.hr/85628
Harvard
Šerić, M., i Gil Saura, I. (2012). 'Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests', Market-Tržište, 24(1), str. 67-83. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/85628 (Datum pristupa: 29.09.2020.)
Vancouver
Šerić M, Gil Saura I. Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests. Market-Tržište [Internet]. 2012 [pristupljeno 29.09.2020.];24(1):67-83. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85628
IEEE
M. Šerić i I. Gil Saura, "Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests", Market-Tržište, vol.24, br. 1, str. 67-83, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85628. [Citirano: 29.09.2020.]

Sažetak
Iako se primjena integrirane marketinške komunikacije (IMK) istražuje u različitim kontekstima i zemljama diljem svijeta,ipak su potrebni novi doprinosi za afirmaciju koncepta. Konkretno, u turističkom je sektoru provedeno vrlo malo istraživanja na temu integracije marketinških komunikacija. Osim toga, prethodne su se studije uglavnom usredotočile na mišljenja menadžera zanemarujući potrošačevu percepciju IMK. Cilj ovog istraživačkog rada jest podrobnije razraditi koncept IMK u turističkom sektoru, posebno u hotelima u Dalmaciji, iz dvojne perspektive menadžera i gostiju. U tu svrhu tijekom travnja i svibnja 2010. godine ispitani su menadžeri 15 visoko kategoriziranih hotela Dalmacije i njihovih 118 gostiju. Rezultati deskriptivne statističke analize otkrili su visok stupanj primjene IMK u hotelima i visok stupanj njezine percepcije od strane gostiju. Međutim, Mann-Whitney U test pokazao je male, ali statistički značajne razlike među procjenama menadžera i gostiju o primjeni IMK. Rezultati ovoga rada pružaju korisne informacije menadžerima hotela koji posluju na sve konkurentnijem tržištu, gdje tradicionalni marketinški pristupi više nisu dovoljni da bi se razlikovali od konkurencije. Prema tome, IMK treba biti razmotren kao novi pristup koji će hotelima omogućiti stjecanje konkurentske prednosti.

Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija; menadžeri; gosti; visoko kategorizirani hoteli; Dalmacija

Hrčak ID: 85628

URI
https://hrcak.srce.hr/85628

[engleski]

Posjeta: 1.949 *