hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću

Predrag Haramija   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Đuro Njavro ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Jagoda Propat Darrer   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9207-4650 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Puni tekst: hrvatski, PDF (186 KB) str. 387-405 preuzimanja: 627* citiraj
APA 6th Edition
Haramija, P., Njavro, Đ. i Propat Darrer, J. (2012). Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću. Obnovljeni Život, 67. (3.), 387-405. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/85705
MLA 8th Edition
Haramija, Predrag, et al. "Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću." Obnovljeni Život, vol. 67., br. 3., 2012, str. 387-405. https://hrcak.srce.hr/85705. Citirano 31.07.2021.
Chicago 17th Edition
Haramija, Predrag, Đuro Njavro i Jagoda Propat Darrer. "Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću." Obnovljeni Život 67., br. 3. (2012): 387-405. https://hrcak.srce.hr/85705
Harvard
Haramija, P., Njavro, Đ., i Propat Darrer, J. (2012). 'Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću', Obnovljeni Život, 67.(3.), str. 387-405. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/85705 (Datum pristupa: 31.07.2021.)
Vancouver
Haramija P, Njavro Đ, Propat Darrer J. Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću. Obnovljeni Život [Internet]. 2012 [pristupljeno 31.07.2021.];67.(3.):387-405. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85705
IEEE
P. Haramija, Đ. Njavro i J. Propat Darrer, "Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću", Obnovljeni Život, vol.67., br. 3., str. 387-405, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85705. [Citirano: 31.07.2021.]

Sažetak
Otkriće i primjena novih postupaka u promidžbi ovisna je o dvjema vrstama silnica; s jedne strane, o novim tehničkim ili tehnološkim otkrićima glede sredstava komunikacije, a s druge strane o novim situacijama odnosno okolnostima u gospodarskome i društvenom okružju.
U radu se prikazuje dosadašnji razvoj i istražuju moguće dominantne tendencije promidžbe u XXI. stoljeću.
Početak XXI. stoljeća obilježava zasićenost potrošača mnoštvom promidžbenih poruka i sve veće nepovjerenje u njih, sve veća učestalost međuljudske komunikacije putem elektroničkih i interaktivnih sredstava osobne komunikacije poput mreže i mobitela, sve veći utjecaj korporacija i sve veći zahtjevi javnosti za etičnošću korporacija te dominacija snažnih robnih marki ili »brendova« na tržištu. Zbog toga, u promidžbenim strategijama korporacija dolazi do odmaka od »klasičnoga« oglašavanja k onomu prikrivenom, ponovnoga otkrića važnosti usmene predaje (no, ovaj put putem mobitela i mreže), učestalijega oglašavanja i uporaba odnosa s javnošću za izgradnju etičkoga ili društveno odgovornog »imagea«.

Ključne riječi
promidžba; razvoj komunikacije; trendovi promidžbe; mreža; mobitel; etika

Hrčak ID: 85705

URI
https://hrcak.srce.hr/85705

[engleski]

Posjeta: 1.285 *