hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću

Predrag Haramija   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Đuro Njavro ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Jagoda Propat Darrer   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9207-4650 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Fulltext: croatian, PDF (186 KB) pages 387-405 downloads: 657* cite
APA 6th Edition
Haramija, P., Njavro, Đ. & Propat Darrer, J. (2012). Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću. Obnovljeni Život, 67. (3.), 387-405. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/85705
MLA 8th Edition
Haramija, Predrag, et al. "Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću." Obnovljeni Život, vol. 67., no. 3., 2012, pp. 387-405. https://hrcak.srce.hr/85705. Accessed 25 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Haramija, Predrag, Đuro Njavro and Jagoda Propat Darrer. "Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću." Obnovljeni Život 67., no. 3. (2012): 387-405. https://hrcak.srce.hr/85705
Harvard
Haramija, P., Njavro, Đ., and Propat Darrer, J. (2012). 'Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću', Obnovljeni Život, 67.(3.), pp. 387-405. Available at: https://hrcak.srce.hr/85705 (Accessed 25 September 2021)
Vancouver
Haramija P, Njavro Đ, Propat Darrer J. Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću. Obnovljeni Život [Internet]. 2012 [cited 2021 September 25];67.(3.):387-405. Available from: https://hrcak.srce.hr/85705
IEEE
P. Haramija, Đ. Njavro and J. Propat Darrer, "Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću", Obnovljeni Život, vol.67., no. 3., pp. 387-405, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/85705. [Accessed: 25 September 2021]

Abstracts
Otkriće i primjena novih postupaka u promidžbi ovisna je o dvjema vrstama silnica; s jedne strane, o novim tehničkim ili tehnološkim otkrićima glede sredstava komunikacije, a s druge strane o novim situacijama odnosno okolnostima u gospodarskome i društvenom okružju.
U radu se prikazuje dosadašnji razvoj i istražuju moguće dominantne tendencije promidžbe u XXI. stoljeću.
Početak XXI. stoljeća obilježava zasićenost potrošača mnoštvom promidžbenih poruka i sve veće nepovjerenje u njih, sve veća učestalost međuljudske komunikacije putem elektroničkih i interaktivnih sredstava osobne komunikacije poput mreže i mobitela, sve veći utjecaj korporacija i sve veći zahtjevi javnosti za etičnošću korporacija te dominacija snažnih robnih marki ili »brendova« na tržištu. Zbog toga, u promidžbenim strategijama korporacija dolazi do odmaka od »klasičnoga« oglašavanja k onomu prikrivenom, ponovnoga otkrića važnosti usmene predaje (no, ovaj put putem mobitela i mreže), učestalijega oglašavanja i uporaba odnosa s javnošću za izgradnju etičkoga ili društveno odgovornog »imagea«.

Keywords
promidžba; razvoj komunikacije; trendovi promidžbe; mreža; mobitel; etika

Hrčak ID: 85705

URI
https://hrcak.srce.hr/85705

[english]

Visits: 1.338 *