Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Sonja Kovačević orcid id orcid.org/0000-0001-6563-1231 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Luka Mušanović ; HDF Rijeka


Puni tekst: hrvatski pdf 934 Kb

str. 325-342

preuzimanja: 379

citiraj


Sažetak

U ovom radu predstavljene su teme cjeloživotnog učenja i održivog razvoja te dovedene u korelaciju. Cjeloživotno je učenje koncept koji još nije zaživio „punim plućima“ u Hrvatskoj i nužno ga je širiti i poticati. U radu je izložen koncept održivog razvoja koji je ključna karika blagostanja svakog društva. Nezaobilazan pojam u konceptu cjeloživotnog učenja jest održivi razvoj ključan za održavanje života na Zemlji još tisućama godina. U 21. stoljeću ljudi su nastavili nemilosrdno iskorištavati Zemlju te štetiti njezinoj prirodnoj koheziji i skladu. Održivi je razvoj koncept koji svi moramo usvojiti te sustavno primjenjivati ako želimo osigurati sljedećim generacijama normalan život, odnosno dovoljno prirodnih resursa i zdravo okruženje. Potrebno je cijeli život učiti o procesima interakcije u svijetu poznate kao „učinak leptira “ i „domino efekt “. Niti jedan ljudski postupak nije neutralan nego izravno ili neizravno utječe na cijelu Zemlju. Ljudi trebaju imati u vidu posljedice svoga djelovanja iako su one naoko minorne i beznačajne.

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; održivi razvoj; ekologija; društveni utjecaj; utjecaj učenja

Hrčak ID:

86896

URI

https://hrcak.srce.hr/86896

Datum izdavanja:

10.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 2.279 *