hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Analiza odabranih aspekata međunarodnog poslovanja u slovačkim mljekarama u okviru EU-a

Ladislav Mura
Ján Buleca   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6613-2167 ; Selye University in Komárno, Faculty of Economics, Bratislavská 3322, 945 01 Komárno, Slovakia
Lucia Zeleňáková
Artan Qineti
Dagmar Kozelová

Puni tekst: engleski, pdf (304 KB) str. 219-226 preuzimanja: 937* citiraj
APA 6th Edition
Mura, L., Buleca, J., Zeleňáková, L., Qineti, A. i Kozelová, D. (2012). An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework. Mljekarstvo, 62 (3), 219-226. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/86918
MLA 8th Edition
Mura, Ladislav, et al. "An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework." Mljekarstvo, vol. 62, br. 3, 2012, str. 219-226. https://hrcak.srce.hr/86918. Citirano 24.01.2021.
Chicago 17th Edition
Mura, Ladislav, Ján Buleca, Lucia Zeleňáková, Artan Qineti i Dagmar Kozelová. "An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework." Mljekarstvo 62, br. 3 (2012): 219-226. https://hrcak.srce.hr/86918
Harvard
Mura, L., et al. (2012). 'An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework', Mljekarstvo, 62(3), str. 219-226. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/86918 (Datum pristupa: 24.01.2021.)
Vancouver
Mura L, Buleca J, Zeleňáková L, Qineti A, Kozelová D. An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework. Mljekarstvo [Internet]. 2012 [pristupljeno 24.01.2021.];62(3):219-226. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86918
IEEE
L. Mura, J. Buleca, L. Zeleňáková, A. Qineti i D. Kozelová, "An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework", Mljekarstvo, vol.62, br. 3, str. 219-226, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86918. [Citirano: 24.01.2021.]

Sažetak
Rad se bavi procjenom aktualnih trendova u mljekarskoj industriji u Slovačkoj, s naglaskom na kvalitetu mliječnih proizvoda i njihov plasman na inozemna tržišta. Analiza je pokazala da je za promatrane tvrtke veoma važan poticaj prisutnost u međunarodnom poslovanju. Mnogo je veći naglasak dan na redovne narudžbe iz inozemstva, koje bi trebale dovesti do zajamčene prodaje mliječnih proizvoda na inozemnim tržištima. Od ukupno 22 ispitane tvrtke, 15 je reklo kako su poslovni kontakti uprave bili korisni u njihovu pozicioniranju u međunarodnom okruženju.

Ključne riječi
mljekarstvo; mliječni proizvodi; međunarodno poduzetništvo; Europska unija; Slovačka

Hrčak ID: 86918

URI
https://hrcak.srce.hr/86918

[engleski]

Posjeta: 1.456 *