Analiza odabranih aspekata međunarodnog poslovanja u slovačkim mljekarama u okviru EU-a
Ladislav Mura Ján Buleca
orcid.org/0000-0002-6613-2167
; Selye University in Komárno, Faculty of Economics, Bratislavská 3322, 945 01 Komárno, Slovakia
Lucia Zeleňáková Artan Qineti Dagmar Kozelová
APA 6th Edition Mura, L., Buleca, J., Zeleňáková, L., Qineti, A. i Kozelová, D. (2012). An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework. Mljekarstvo, 62 (3), 219-226. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/86918
MLA 8th Edition Mura, Ladislav, et al. "An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework." Mljekarstvo, vol. 62, br. 3, 2012, str. 219-226. https://hrcak.srce.hr/86918. Citirano 24.01.2021.
Chicago 17th Edition Mura, Ladislav, Ján Buleca, Lucia Zeleňáková, Artan Qineti i Dagmar Kozelová. "An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework." Mljekarstvo 62, br. 3 (2012): 219-226. https://hrcak.srce.hr/86918
Harvard Mura, L., et al. (2012). 'An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework', Mljekarstvo, 62(3), str. 219-226. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/86918 (Datum pristupa: 24.01.2021.)
Vancouver Mura L, Buleca J, Zeleňáková L, Qineti A, Kozelová D. An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework. Mljekarstvo [Internet]. 2012 [pristupljeno 24.01.2021.];62(3):219-226. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86918
IEEE L. Mura, J. Buleca, L. Zeleňáková, A. Qineti i D. Kozelová, "An analysis of selected aspects of international business in Slovak dairies in the EU framework", Mljekarstvo, vol.62, br. 3, str. 219-226, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86918. [Citirano: 24.01.2021.]
Sažetak Rad se bavi procjenom aktualnih trendova u mljekarskoj industriji u Slovačkoj, s naglaskom na kvalitetu mliječnih proizvoda i njihov plasman na inozemna tržišta. Analiza je pokazala da je za promatrane tvrtke veoma važan poticaj prisutnost u međunarodnom poslovanju. Mnogo je veći naglasak dan na redovne narudžbe iz inozemstva, koje bi trebale dovesti do zajamčene prodaje mliječnih proizvoda na inozemnim tržištima. Od ukupno 22 ispitane tvrtke, 15 je reklo kako su poslovni kontakti uprave bili korisni u njihovu pozicioniranju u međunarodnom okruženju.