Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Medijska promocija drvnog sektora u nekim zemljama jugoistočne Europe

Denis Jelačić orcid id orcid.org/0000-0002-3853-3481 ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Leon Oblak ; Biotehnički fakultet Univerze u Ljubljani, Slovenija
Slavica Petrović ; Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu, Srbija
Maja Moro ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Andreja Pirc Barčić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Vanja Ćošić ; Ministarstvo poljoprivrede, Zagreb, Hrvatska
Živka Meloska ; Fakultet dizajna i tehnologije namještaja i interijera, Sveučilište sv. Ćirila i Metoda, Skopje, Makedonija


Puni tekst: engleski pdf 312 Kb

str. 195-203

preuzimanja: 916

citiraj


Sažetak

Prerada drva i proizvodnja namještaja pripada važnijim industrijskim granama u zemljama jugoistočne Europe. Njezin udio u bruto nacionalnom dohotku svrstava tu industrijsku granu među one koje bi trebale naći svoje mjesto u nacionalnim strateškim planovima. Međutim, medijsko praćenje prerade drva i proizvodnje namještaja u Hrvatskoj, kao i u drugim zemljama jugoistočne Europe, daleko zaostaje za promocijom nekih drugih industrijskih i ekonomskih grana i sektora. Ovaj će članak prikazati trenutačnu situaciju u promotivnim aktivnostima drvnog sektora u medijima nekih zemalja jugoistočne Europe i istaknuti postojeće razlike među pojedinim zemljama. Usto će dati neke ideje kako popraviti postojeću situaciju u drvnom sektoru u odnosu prema drugim, promotivno visoko pozicioniranim industrijskim granama u pojedinim zemljama jugoistočne Europe.

Ključne riječi

drvni sektor; mediji; medijska pokrivenost; insertacije; investicije u promociju

Hrčak ID:

86983

URI

https://hrcak.srce.hr/86983

Datum izdavanja:

27.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.858 *