hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

NOVI MODEL OBRAZOVANJA ZA INFORMACIJSKI MONITORING OKOLIŠA VODENIH TOKOVA

Jozef Macko
Dana Blahútová
Nadežda Stollárová

Puni tekst: engleski, pdf (364 KB) str. 232-237 preuzimanja: 245* citiraj
APA 6th Edition
Macko, J., Blahútová, D. i Stollárová, N. (2012). NEW EDUCATION MODEL FOR INFORMATION MONITORING OF ENVIRONMENT WATER FLOWS. Informatologia, 45 (3), 232-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/87383
MLA 8th Edition
Macko, Jozef, et al. "NEW EDUCATION MODEL FOR INFORMATION MONITORING OF ENVIRONMENT WATER FLOWS." Informatologia, vol. 45, br. 3, 2012, str. 232-237. https://hrcak.srce.hr/87383. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Macko, Jozef, Dana Blahútová i Nadežda Stollárová. "NEW EDUCATION MODEL FOR INFORMATION MONITORING OF ENVIRONMENT WATER FLOWS." Informatologia 45, br. 3 (2012): 232-237. https://hrcak.srce.hr/87383
Harvard
Macko, J., Blahútová, D., i Stollárová, N. (2012). 'NEW EDUCATION MODEL FOR INFORMATION MONITORING OF ENVIRONMENT WATER FLOWS', Informatologia, 45(3), str. 232-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/87383 (Datum pristupa: 19.10.2019.)
Vancouver
Macko J, Blahútová D, Stollárová N. NEW EDUCATION MODEL FOR INFORMATION MONITORING OF ENVIRONMENT WATER FLOWS. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.10.2019.];45(3):232-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87383
IEEE
J. Macko, D. Blahútová i N. Stollárová, "NEW EDUCATION MODEL FOR INFORMATION MONITORING OF ENVIRONMENT WATER FLOWS", Informatologia, vol.45, br. 3, str. 232-237, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87383. [Citirano: 19.10.2019.]

Sažetak
Voda nije komercijalni proizvod, već naslijeđe koje moramo poštivati i zaštititi. Globalni problem vode doveo je do usvajanja koordinirane politike o vodi u državama članicama EU. 22. prosinca 2000. Stupila je na snagu direktiva n.2000/60/EC kojom se uspostavlja okvirna politika voda, nazvana Okvirna direktiva o vodama. Direktiva daje zakonski okvir za uvođenje jedinstvene politike voda u EU. Prema zahtjevima Direktive države članice moraju utvrditi antropogene utjecaje na stanje površinskih voda i uvesti nadzor programa za površinske vode. Nastavnici i učenici na Katoličkom sveučilištu aktivno su uključeni u praćenje tokova vode. Kao dio projekta u tijeku učenja, studenti uče metodologiju za praćenje rijeka.

Ključne riječi
obrazovanje za okoliš; površinske vode; nadgledanje rijeka

Hrčak ID: 87383

URI
https://hrcak.srce.hr/87383

[engleski]

Posjeta: 429 *