hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA

Allen Bartoš ; Udruga za šport i rekreaciju „Veteran '91.“, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (423 KB) str. 158-166 preuzimanja: 3.743* citiraj
APA 6th Edition
Bartoš, A. (2012). ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA. Media, culture and public relations, 3 (2), 158-166. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/87769
MLA 8th Edition
Bartoš, Allen. "ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA." Media, culture and public relations, vol. 3, br. 2, 2012, str. 158-166. https://hrcak.srce.hr/87769. Citirano 24.09.2021.
Chicago 17th Edition
Bartoš, Allen. "ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA." Media, culture and public relations 3, br. 2 (2012): 158-166. https://hrcak.srce.hr/87769
Harvard
Bartoš, A. (2012). 'ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA', Media, culture and public relations, 3(2), str. 158-166. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/87769 (Datum pristupa: 24.09.2021.)
Vancouver
Bartoš A. ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA. Media, culture and public relations [Internet]. 2012 [pristupljeno 24.09.2021.];3(2):158-166. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87769
IEEE
A. Bartoš, "ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA", Media, culture and public relations, vol.3, br. 2, str. 158-166, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87769. [Citirano: 24.09.2021.]

Sažetak
Cilj rada je utvrditi da je rezultat referenduma Republike Hrvatske o EU gotovo preko noći počeo otvarati nova obzorja pa su novi pogledi iz Hrvatske sve spontaniji i šire okrenuti Europi, ponajprije državama iz sastava Europske unije, a uz to i šire. Kažemo li šire svjesni smo da je Hrvatska u Europskoj uniji posebne pozicije glede jadranske obale koja je čini sredozemnom, odnosno mediteranskom zemljom. A to znači da u geopolitičkom, strateško-taktičkom i ekonomskom aspektu Hrvatska može participirati i u asocijaciji mediteranskih zemalja.

Ključne riječi
sport; popularnost; elektronički mediji; komercijalizacija; javnost

Hrčak ID: 87769

URI
https://hrcak.srce.hr/87769

[engleski]

Posjeta: 4.785 *