Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA

Allen Bartoš ; Udruga za šport i rekreaciju „Veteran '91.“, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 423 Kb

str. 158-166

preuzimanja: 4.599

citiraj


Sažetak

Cilj rada je utvrditi da je rezultat referenduma Republike Hrvatske o EU gotovo preko noći počeo otvarati nova obzorja pa su novi pogledi iz Hrvatske sve spontaniji i šire okrenuti Europi, ponajprije državama iz sastava Europske unije, a uz to i šire. Kažemo li šire svjesni smo da je Hrvatska u Europskoj uniji posebne pozicije glede jadranske obale koja je čini sredozemnom, odnosno mediteranskom zemljom. A to znači da u geopolitičkom, strateško-taktičkom i ekonomskom aspektu Hrvatska može participirati i u asocijaciji mediteranskih zemalja.

Ključne riječi

sport; popularnost; elektronički mediji; komercijalizacija; javnost

Hrčak ID:

87769

URI

https://hrcak.srce.hr/87769

Datum izdavanja:

27.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.228 *