Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MARKETING LOGISTIČKOGA SUSTAVA

Drago Pupovac
Ratko Zelenika
Ivan Boras


Puni tekst: hrvatski pdf 230 Kb

str. 61-67

preuzimanja: 3.660

citiraj


Sažetak

Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih sustava, osmišljavanja inovativnih logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti postizanjem optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.

Ključne riječi

marketing; logistički sustav; logističke usluge; konkurentnost

Hrčak ID:

8603

URI

https://hrcak.srce.hr/8603

Datum izdavanja:

27.6.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.000 *