hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Acneiform Eruption Induced by Cetuximab

Claudia Cotena
Paolo Gisondi
Chiara Colato
Giampiero Girolomoni

Puni tekst: engleski, PDF (274 KB) str. 0-0 preuzimanja: 452* citiraj
APA 6th Edition
Cotena, C., Gisondi, P., Colato, C. i Girolomoni, G. (2007). Acneiform Eruption Induced by Cetuximab. Acta Dermatovenerologica Croatica, 15 (4), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/88758
MLA 8th Edition
Cotena, Claudia, et al. "Acneiform Eruption Induced by Cetuximab." Acta Dermatovenerologica Croatica, vol. 15, br. 4, 2007, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/88758. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Cotena, Claudia, Paolo Gisondi, Chiara Colato i Giampiero Girolomoni. "Acneiform Eruption Induced by Cetuximab." Acta Dermatovenerologica Croatica 15, br. 4 (2007): 0-0. https://hrcak.srce.hr/88758
Harvard
Cotena, C., et al. (2007). 'Acneiform Eruption Induced by Cetuximab', Acta Dermatovenerologica Croatica, 15(4), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/88758 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Cotena C, Gisondi P, Colato C, Girolomoni G. Acneiform Eruption Induced by Cetuximab. Acta Dermatovenerol Croat. [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.10.2021.];15(4):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/88758
IEEE
C. Cotena, P. Gisondi, C. Colato i G. Girolomoni, "Acneiform Eruption Induced by Cetuximab", Acta Dermatovenerologica Croatica, vol.15, br. 4, str. 0-0, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/88758. [Citirano: 25.10.2021.]

Ključne riječi
cetuximab; acneiforn eruption; treatment

Hrčak ID: 88758

URI
https://hrcak.srce.hr/88758

Posjeta: 681 *