hrcak mascot   Srce   HID

Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, Vol. 13 No. 2, 2006.

Izvorni znanstveni članak

Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju

Milan Polić

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 77-94 preuzimanja: 975* citiraj
APA 6th Edition
Polić, M. (2006). Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju. Metodički ogledi, 13 (2), 77-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/8962
MLA 8th Edition
Polić, Milan. "Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju." Metodički ogledi, vol. 13, br. 2, 2006, str. 77-94. https://hrcak.srce.hr/8962. Citirano 26.03.2019.
Chicago 17th Edition
Polić, Milan. "Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju." Metodički ogledi 13, br. 2 (2006): 77-94. https://hrcak.srce.hr/8962
Harvard
Polić, M. (2006). 'Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju', Metodički ogledi, 13(2), str. 77-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/8962 (Datum pristupa: 26.03.2019.)
Vancouver
Polić M. Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [pristupljeno 26.03.2019.];13(2):77-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/8962
IEEE
M. Polić, "Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju", Metodički ogledi, vol.13, br. 2, str. 77-94, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/8962. [Citirano: 26.03.2019.]

Sažetak
Suvremena nastava, ako prati potrebe privrede i društva, a to je moguće samo ako prati potrebe i mogućnosti studenata, nužno mora biti prostorno i vremenski razgranana da bi postigla zadovoljavajuću razinu izbornosti predmeta. Ali to zahtijeva mnogo skupog prostora i ograničenog vremena koje se ni uz koju cijenu ne može produžiti. Zato je nastava u kiber prostoru i vremenu svakim danom ne samo sve izazovnija glede novih obrazovnih mogućnosti, nego je uvođenjem bolonjskog procesa već sada nužna u prevladavanju ograničenja koja suvremenom obrazovanju postavljaju konvencionalno vrijeme i prostor.
U tekstu se razmatraju mogućnosti koje prevladavanju tih ograničenja i primjeni bolonjskog modela otvara suvremena obrazovna tehnologija zasnovana na uporabi umreženih računala. Posebno glede sve snažnije potrebe obrazovanja za samoobrazovanje, za istraživanje i stvaralaštvo, te treću dob, tj. cjeloživotno obrazovanje.

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; kiber prostor; kiber vrijeme; konvencionalni prostor; konvencionalno vrijeme

Hrčak ID: 8962

URI
https://hrcak.srce.hr/8962

[engleski]

Posjeta: 1.497 *