hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?

Ivana Kljaić

Fulltext: croatian, pdf (946 KB) pages 95-118 downloads: 4.819* cite
APA 6th Edition
Kljaić, I. (2006). Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?. Metodički ogledi, 13 (2), 95-118. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/8968
MLA 8th Edition
Kljaić, Ivana. "Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?." Metodički ogledi, vol. 13, no. 2, 2006, pp. 95-118. https://hrcak.srce.hr/8968. Accessed 18 Sep. 2019.
Chicago 17th Edition
Kljaić, Ivana. "Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?." Metodički ogledi 13, no. 2 (2006): 95-118. https://hrcak.srce.hr/8968
Harvard
Kljaić, I. (2006). 'Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?', Metodički ogledi, 13(2), pp. 95-118. Available at: https://hrcak.srce.hr/8968 (Accessed 18 September 2019)
Vancouver
Kljaić I. Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [cited 2019 September 18];13(2):95-118. Available from: https://hrcak.srce.hr/8968
IEEE
I. Kljaić, "Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?", Metodički ogledi, vol.13, no. 2, pp. 95-118, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/8968. [Accessed: 18 September 2019]

Abstracts
Kvaliteta nastave ovisi o ponašanju učenika jednako kao što je i ponašanje učenika određeno načinom ostvarivanja nastavnih aktivnosti. Problem nedovoljno razvijenih socijalnih kompetencija učenika s teškoćama u učenju predstavljao je važnu zapreku u ostvarivanju obrazovnih aktivnosti u mojoj nastavnoj praksi. Uspostavljanje discipline s pomoću nagrada i kazni nije se pokazalo adekvatnim pristupom. Umjesto toga, razvijanje interpersonalnih odnosa, poštovanje potreba i mogućnosti učenika te građenje međusobnog povjerenja pridonijelo je stvaranju pozitivnoga nastavnog ozračja. Učenje koje je ostvareno u takvim uvjetima osiguralo je važne promjene u ponašanju učenika. Kvalitetne promjene u mojoj profesionalnoj praksi ostvarene su kontinuiranim i sustavnim stručnim usavršavanjem i suradnjom sa stručnjacima iz različitih područja, a posebno ostvarivanjem akcijskog istraživanja.

Keywords
učenici s teškoćama u učenju; razvitak socijalnih kompetencija; suštinsko učenje; akcijsko istraživanje

Hrčak ID: 8968

URI
https://hrcak.srce.hr/8968

[english]

Visits: 5.974 *