Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Proizvodni i marketinški aspekti kvalitete mliječnih proizvoda

Marin Cindrić ; KIM - Karlovačka mljekara d.d., 47000 Karlovac


Puni tekst: hrvatski pdf 565 Kb

str. 187-190

preuzimanja: 823

citiraj


Sažetak

Suvremene definicije pojmova "kvaliteta" i "proizvod" odražavaju današnje stanje na području proizvodnje namirnica i nedvosmisleno pokazuju smjer kretanja mljekarske industrije u budućnosti. Kvaliteta proizvoda nadilazi okvire mjerljivih veličina i postaje sublimat projekcija želja i očekivanja kupaca. Kvaliteta mliječnih proizvoda ima svoje tehnološke, organizacione i marketinške komponente koje se moraju poštivati da bi proizvod uspio na tržištu. Za realizaciju takve koncepcije potreban je tehnički čvrst, ali tehnološki i proizvodno fleksibilan proizvodni sustav. Istovremeno, poduzeća moraju organizirati efikasne mehanizme za potpuno upravljanje kvalitetom kao relativnom veličinom koja u svom sadašnjem redefiniranom obliku predstavlja novi izazov za management poduzeća.

Ključne riječi

proizvodni i marketinški aspekti; kvaliteta mliječnih proizvoda

Hrčak ID:

93475

URI

https://hrcak.srce.hr/93475

Datum izdavanja:

21.9.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.394 *