hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

O socijalnoj nejednakosti u razvoju turizma i turističkom marketingu u postkolonijalnoj Šri Lanki

Boštjan Kravanja ; Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Ljubljana, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (317 KB) str. 107-129 preuzimanja: 1.198* citiraj
APA 6th Edition
Kravanja, B. (2012). On Social Inequality in Tourism Development and Tourist Marketing of Postcolonial Sri Lanka. Studia ethnologica Croatica, 24 (1), 107-129. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/93968
MLA 8th Edition
Kravanja, Boštjan. "On Social Inequality in Tourism Development and Tourist Marketing of Postcolonial Sri Lanka." Studia ethnologica Croatica, vol. 24, br. 1, 2012, str. 107-129. https://hrcak.srce.hr/93968. Citirano 13.07.2020.
Chicago 17th Edition
Kravanja, Boštjan. "On Social Inequality in Tourism Development and Tourist Marketing of Postcolonial Sri Lanka." Studia ethnologica Croatica 24, br. 1 (2012): 107-129. https://hrcak.srce.hr/93968
Harvard
Kravanja, B. (2012). 'On Social Inequality in Tourism Development and Tourist Marketing of Postcolonial Sri Lanka', Studia ethnologica Croatica, 24(1), str. 107-129. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/93968 (Datum pristupa: 13.07.2020.)
Vancouver
Kravanja B. On Social Inequality in Tourism Development and Tourist Marketing of Postcolonial Sri Lanka. Studia ethnologica Croatica [Internet]. 2012 [pristupljeno 13.07.2020.];24(1):107-129. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/93968
IEEE
B. Kravanja, "On Social Inequality in Tourism Development and Tourist Marketing of Postcolonial Sri Lanka", Studia ethnologica Croatica, vol.24, br. 1, str. 107-129, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/93968. [Citirano: 13.07.2020.]

Sažetak
Članak se prvenstveno bavi pitanjem kako povijesni odnosi između Šri Lanke i Zapada utječu na suvremeni razvoj turizma i turistički marketing u toj zemlji. Glavna rasprava u članku se odnosi na pitanje kako orijentalni i kolonijalni oblici diskursa, koji su se proširili i na ulogu sadašnjega razvoja turizma i na vrijednosna polazišta turističkog marketinga, stvaraju i produbljuju socijalnu nejednakost i to ne samo između Šri Lanke i "Zapada", nego i između države Šri Lanke i njenih građana. Članak analizira moć takvih diskurzivnih relikvija zapadnog kolonijalizma, a koji su ukorijenjeni u predodžbe o razvoju i marketingu u turizmu u masovnom obliku, te nudi neke načine njihova nadilaženja.

Ključne riječi
Šri Lanka; razvoj; turistički marketing; kolonijalni diskurs; socijalna nejednakost

Hrčak ID: 93968

URI
https://hrcak.srce.hr/93968

[engleski]

Posjeta: 1.475 *