Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja

Draženko Tomić orcid id orcid.org/0000-0003-3447-7838 ; Učiteljski fakultet u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 127 Kb

str. 39-49

preuzimanja: 1.059

citiraj


Sažetak

Članak se bavi filozofsko–odgojnim temama u Martina Bubera1, predstavnika dijalogike (filozofije dijaloga, filozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove filozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u drugom poglavlju nalazi
pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno–obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.

Ključne riječi

Martin Buber; filozofija odgoja; dijalogika; dijalog; odnos; odgoj

Hrčak ID:

94035

URI

https://hrcak.srce.hr/94035

Datum izdavanja:

15.1.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.021 *