hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

POLITIČKO KOMUNICIRANJE I KREIRANJE JAVNOSTI

Zoran Jevtović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Nišu, Niš, Srbija
Dragana Pavlović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Nišu, Niš, Srbija
Tatjana Vulić ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Nišu, Niš, Srbija

Puni tekst: engleski, pdf (437 KB) str. 278-286 preuzimanja: 887* citiraj
APA 6th Edition
Jevtović, Z., Pavlović, D. i Vulić, T. (2012). POLITICAL COMMUNICATION AND THE CREATION OF PUBLIC. Informatologia, 45 (4), 278-286. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94306
MLA 8th Edition
Jevtović, Zoran, et al. "POLITICAL COMMUNICATION AND THE CREATION OF PUBLIC." Informatologia, vol. 45, br. 4, 2012, str. 278-286. https://hrcak.srce.hr/94306. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition
Jevtović, Zoran, Dragana Pavlović i Tatjana Vulić. "POLITICAL COMMUNICATION AND THE CREATION OF PUBLIC." Informatologia 45, br. 4 (2012): 278-286. https://hrcak.srce.hr/94306
Harvard
Jevtović, Z., Pavlović, D., i Vulić, T. (2012). 'POLITICAL COMMUNICATION AND THE CREATION OF PUBLIC', Informatologia, 45(4), str. 278-286. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94306 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver
Jevtović Z, Pavlović D, Vulić T. POLITICAL COMMUNICATION AND THE CREATION OF PUBLIC. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.03.2021.];45(4):278-286. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94306
IEEE
Z. Jevtović, D. Pavlović i T. Vulić, "POLITICAL COMMUNICATION AND THE CREATION OF PUBLIC", Informatologia, vol.45, br. 4, str. 278-286, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94306. [Citirano: 08.03.2021.]

Sažetak
Politička komunikacija je suštinski element suvremene demokracije, što u vremenima transformirane javnosti i digitaliziranih medijskih struktura vodi sofisticiranim procesima upravljanja javnostima. Novi oblici naracije otkrivaju dominantan sadržaj: tekst se mijenja estetiziranom slikom, kritička dubina – narcisoidnom površinom, a čvrsta argumentacija i novinarska istraživanja povlače se pred marketinškim uvjeravanjima, spinovima i tabloidizacijom. Analizirajući dnevni tisak u Srbiji autori zaključuju kako se ona dobrovoljno posipa zlatnom prašinom PR službi i agencija, posredujući stvarnost u kojoj žive moćne elite i bogati oglašivači, ali ne i obični građani, osiromašeni i zabrinuti za budućnost. Umjesto “Argusovog oka” javnosti tisak sve više postaje oglasna ploča političkih stranaka i prikrivenih tajkuna, poligon za blaćenje i diskreditiranje ideoloških protivnika. Referentni politički okvir kreira se daleko iza kulisa javnosti, pa se može zaključiti da je srpsko društvo još uvijek udaljeno od participativnog modela demokracije, sa sveobuhvatnim učešćem građana koji procesima slobodno formiranog mišljenja i volje mijenjaju zajednicu radi općeg dobra.

Ključne riječi
komuniciranje; propaganda; PR; upravljanje informacijama; civilno društvo; novo novinarstvo

Hrčak ID: 94306

URI
https://hrcak.srce.hr/94306

[engleski]

Posjeta: 1.825 *