hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

TELEVIZIJSKO TRŽIŠTE I GLEDATELJSKA PUBLIKA U SLOVAČKOJ

Peter Kravcak ; Katoličko sveučilište u Ruzomberoku, Ruzomberok, Slovačka

Puni tekst: engleski, pdf (442 KB) str. 306-313 preuzimanja: 828* citiraj
APA 6th Edition
Kravcak, P. (2012). TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA. Informatologia, 45 (4), 306-313. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94309
MLA 8th Edition
Kravcak, Peter. "TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA." Informatologia, vol. 45, br. 4, 2012, str. 306-313. https://hrcak.srce.hr/94309. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition
Kravcak, Peter. "TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA." Informatologia 45, br. 4 (2012): 306-313. https://hrcak.srce.hr/94309
Harvard
Kravcak, P. (2012). 'TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA', Informatologia, 45(4), str. 306-313. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94309 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver
Kravcak P. TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 04.03.2021.];45(4):306-313. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94309
IEEE
P. Kravcak, "TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA", Informatologia, vol.45, br. 4, str. 306-313, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94309. [Citirano: 04.03.2021.]

Sažetak
U ranim devedesetim godinama dvostruki prijenosni sustav u mladoj državi u srcu Europe omogućio je razvitak emitiranja televizijskih programa na razinikoju gledatelji do tada nisu mogli ni sanjati. Komercijalno emitiranje televizijskog programa prevladalo je u pet i pol milijunskoj zemlji. Privatno emitiranje steklo je nadmoć nad
više od četrdeset godina starim državnim TV emitiranjem koje je poslano na statističke margine. Povjerenje prema prvoj - i kasnije drugim privatnim televizijama – raslo je brže od broja publike. Ravnatelji s utjecajem na zakonodavce, menadžeri su koji određuju vrijeme prijenosa programa iz tjedna u tjedan. To je nazvano kao
pronalaženje optimalnog vremena temeljenog na željama publike. Rezultat je današnji veliki kaos televizije za gledatelje, koji , radi nepredvidljivih promjena u emitiranju televizijskog programa
prestaju biti zainteresirani. Već dugi niz godina najgledaniji kanal je pao na razinu podcijenjenog rivala i radi panike, počeli su raditi još više fatalnih promjena. Sve u ime publike i izvrsnih koje daju tzv. People-metri. S istim problemom se također sučeljavaju i druge post-komunističke zemlje, kao npr. drugi dio bivše Čehoslovačke,
Češka Republika. Rad se usredotočuje na analizu i evaluaciju slovačke televizije sfere (dijelom u odnosu na češku televiziju), koja čini se, nakon dvadeset godina dualnog emitiranja, okuplja
pravu medijsku konkurenciju. No, ne sviđa se to svima.

Ključne riječi
televizijsko tržište; gledatelji; mediji

Hrčak ID: 94309

URI
https://hrcak.srce.hr/94309

[engleski]

Posjeta: 1.057 *