Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

TELEVIZIJSKO TRŽIŠTE I GLEDATELJSKA PUBLIKA U SLOVAČKOJ

Peter Kravcak ; Katoličko sveučilište u Ruzomberoku, Ruzomberok, Slovačka


Puni tekst: engleski pdf 442 Kb

str. 306-313

preuzimanja: 1.139

citiraj


Sažetak

U ranim devedesetim godinama dvostruki prijenosni sustav u mladoj državi u srcu Europe omogućio je razvitak emitiranja televizijskih programa na razinikoju gledatelji do tada nisu mogli ni sanjati. Komercijalno emitiranje televizijskog programa prevladalo je u pet i pol milijunskoj zemlji. Privatno emitiranje steklo je nadmoć nad
više od četrdeset godina starim državnim TV emitiranjem koje je poslano na statističke margine. Povjerenje prema prvoj - i kasnije drugim privatnim televizijama – raslo je brže od broja publike. Ravnatelji s utjecajem na zakonodavce, menadžeri su koji određuju vrijeme prijenosa programa iz tjedna u tjedan. To je nazvano kao
pronalaženje optimalnog vremena temeljenog na željama publike. Rezultat je današnji veliki kaos televizije za gledatelje, koji , radi nepredvidljivih promjena u emitiranju televizijskog programa
prestaju biti zainteresirani. Već dugi niz godina najgledaniji kanal je pao na razinu podcijenjenog rivala i radi panike, počeli su raditi još više fatalnih promjena. Sve u ime publike i izvrsnih koje daju tzv. People-metri. S istim problemom se također sučeljavaju i druge post-komunističke zemlje, kao npr. drugi dio bivše Čehoslovačke,
Češka Republika. Rad se usredotočuje na analizu i evaluaciju slovačke televizije sfere (dijelom u odnosu na češku televiziju), koja čini se, nakon dvadeset godina dualnog emitiranja, okuplja
pravu medijsku konkurenciju. No, ne sviđa se to svima.

Ključne riječi

televizijsko tržište; gledatelji; mediji

Hrčak ID:

94309

URI

https://hrcak.srce.hr/94309

Datum izdavanja:

26.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.736 *