hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Nastava − stavovi učitelja i nastavnika

Anđelka Peko ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (960 KB) str. 461-479 preuzimanja: 70* citiraj
APA 6th Edition
Peko, A. (2012). Nastava − stavovi učitelja i nastavnika. Školski vjesnik, 61. (4.), 461-479. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94780
MLA 8th Edition
Peko, Anđelka. "Nastava − stavovi učitelja i nastavnika." Školski vjesnik, vol. 61., br. 4., 2012, str. 461-479. https://hrcak.srce.hr/94780. Citirano 16.10.2021.
Chicago 17th Edition
Peko, Anđelka. "Nastava − stavovi učitelja i nastavnika." Školski vjesnik 61., br. 4. (2012): 461-479. https://hrcak.srce.hr/94780
Harvard
Peko, A. (2012). 'Nastava − stavovi učitelja i nastavnika', Školski vjesnik, 61.(4.), str. 461-479. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94780 (Datum pristupa: 16.10.2021.)
Vancouver
Peko A. Nastava − stavovi učitelja i nastavnika. Školski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 16.10.2021.];61.(4.):461-479. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94780
IEEE
A. Peko, "Nastava − stavovi učitelja i nastavnika", Školski vjesnik, vol.61., br. 4., str. 461-479, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94780. [Citirano: 16.10.2021.]

Sažetak
Traženje nove strategije obrazovanja u Republici Hrvatskoj prisutno je desetljeće. Niz dokumenata zalaže se za napuštanje paradigme poučavanje-učenje te podržavanje drukčijega koncepta nastave. Važno je pozitivno određenje učitelja i nastavnika prema drukčijoj paradigmi nastave utemeljene na novijim teorijama učenja. Istraživanje nastave u osnovnim školama Osijeka i Slavonskog Broda provedeno je s ciljem analize stavova prema nastavi kod učitelja razredne nastave i nastavnika (profesora) predmetne nastave te utvrđivanja postojanja razlika prema nastavi između učitelja i nastavnika (profesora) kao i razlika između mlađih i starijih učitelja i nastavnika. Ispitanici (N=186) su bili učitelji i nastavnici osnovnih škola u Osijeku i Slavonskome Brodu. Dobiveni rezultati ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u rezultatima Upitnika stavova prema nastavi između učitelja razredne nastave i nastavnika predmetne nastave. Rezultati dalje sugeriraju kako učitelji i nastavnici s dužim radnim stažem češće drže da je postojeći pristup nastavi primjeren i da nema potrebe što mijenjati.Sukladno navedenome, potrebno je učitelje i nastavnike uključiti u različite vidove cjeloživotne izobrazbe kako bi prihvatili izazov izgrađivanja drukčije koncepcije nastave.

Ključne riječi
nastava; stavovi nastavnika; stavovi učitelja

Hrčak ID: 94780

URI
https://hrcak.srce.hr/94780

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 1.398 *