Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija

Sandra Kadum-Bošnjak ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Dimitrije Milaković ; Učiteljski studij Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli


Puni tekst: hrvatski pdf 1.519 Kb

str. 525-549

preuzimanja: 149

citiraj


Sažetak

U radu se izlažu rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati matematičku pismenost studenata prve godine Učiteljskog studija i ukazati na ulogu matematičkog znanstvenog jezika u nastavi matematike. Uzorak je činilo 205 studenata prve godine Učiteljskog studija. Rezultati istraživanja pokazuju da je matematička pismenost sudionika istraživanja nezadovoljavajuća. Matematička pismenost uvjetovana je poznavanjem matematičke terminologije i simbolike koja je inače vrlo razvijena i bez koje je matematika mnogima „teška“. Prema rezultatima istraživanja sudionici matematičku terminologiju i simboliku ne poznaju u zadovoljavajućoj mjeri.

Ključne riječi

matematička pismenost; studenti; Učiteljski studij; primarno obrazovanje

Hrčak ID:

94786

URI

https://hrcak.srce.hr/94786

Datum izdavanja:

26.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 1.135 *