hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih

Wolfgang Muller-Commichau ; Wiesbaden, Deutschland

Fulltext: croatian, pdf (201 KB) pages 19-20 downloads: 1.025* cite
APA 6th Edition
Muller-Commichau, W. (2012). Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih. Život i škola, LVIII (28), 19-20. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/95238
MLA 8th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih." Život i škola, vol. LVIII, no. 28, 2012, pp. 19-20. https://hrcak.srce.hr/95238. Accessed 8 May 2021.
Chicago 17th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih." Život i škola LVIII, no. 28 (2012): 19-20. https://hrcak.srce.hr/95238
Harvard
Muller-Commichau, W. (2012). 'Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih', Život i škola, LVIII(28), pp. 19-20. Available at: https://hrcak.srce.hr/95238 (Accessed 08 May 2021)
Vancouver
Muller-Commichau W. Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2021 May 08];LVIII(28):19-20. Available from: https://hrcak.srce.hr/95238
IEEE
W. Muller-Commichau, "Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih", Život i škola, vol.LVIII, no. 28, pp. 19-20, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/95238. [Accessed: 08 May 2021]
Fulltext: german, pdf (201 KB) pages 11-19 downloads: 957* cite
APA 6th Edition
Muller-Commichau, W. (2012). ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG. Život i škola, LVIII (28), 11-19. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/95238
MLA 8th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG." Život i škola, vol. LVIII, no. 28, 2012, pp. 11-19. https://hrcak.srce.hr/95238. Accessed 8 May 2021.
Chicago 17th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG." Život i škola LVIII, no. 28 (2012): 11-19. https://hrcak.srce.hr/95238
Harvard
Muller-Commichau, W. (2012). 'ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG', Život i škola, LVIII(28), pp. 11-19. Available at: https://hrcak.srce.hr/95238 (Accessed 08 May 2021)
Vancouver
Muller-Commichau W. ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2021 May 08];LVIII(28):11-19. Available from: https://hrcak.srce.hr/95238
IEEE
W. Muller-Commichau, "ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG", Život i škola, vol.LVIII, no. 28, pp. 11-19, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/95238. [Accessed: 08 May 2021]

Abstracts
Svi odgojni akteri koji sudjeluju u pedagoškoj interakciji, bez obzira radi li se o učiteljima ili učenicima, trebaju (i očekuju) uvažavanje koncepcije interkulturalnosti. Koliko i na koji način trebaju biti uvažavani i do koje mjere mogu
postići jednakost i uvažavanje u pedagoškoj interakciji, temeljno je pitanje ovog rada.
Tematika rada ima za cilj dokazati da su jednakost i uvažavanje više od same metode.
Oni predstavljaju temeljno stajalište koje je mnogo više od nastavne aktivnosti učenja i koje je višestruko djelotvorno.

Keywords
uvažavanje; interkulturalnost; poštivanje različitosti; pravna jednakost

Hrčak ID: 95238

URI
https://hrcak.srce.hr/95238

[english] [german]

Visits: 2.816 *